Pradžia
Viešos
Prisijungti
Registruotis
165
prieš daugiau nei 14m.
Žymės
veiksniai
aplinka
vartotojas
Vikasiuke
Pranešti
Pranešta
Susitelkimas
Spausdinti
Veiksniai įtakojantys pirkimą virtualioje aplinkoje
Gerbiamas respondente, aš esu Viktorija Moščinskienė, Kauno technologijos universiteto, ekonomikos fakulteto magistrantė. Šios anketos tikslas yra išsiaiškinti pirkimo Internete ypatumus.
Rezultatai yra viešai prieinami
1. Tavo lytis
 ✪
Vyras
Moteris
2. Tavo amžius (nurodyk, kiek tau metų)
 ✪
3. Kokia tavo nuomonė apie pirkimą Internetu?
 ✪
Labai teigiama
Teigiama
Neturiu nuomonės
Neigiama
Labai neigiama
4. Kokias prekes (paslaugas) yra tekę pirkti ar užsisakyti Internetu?
 ✪
Bilietus į kiną, koncertą
Transporto (autobuso, lėktuvo ir t.t.) bilietus
Knygas
Audio/Video techniką
CD
Drabužius
Kita...
Internetu nėra tekę pirkti
5. Pažymėk, kiek pritariate žemiau esantiems teiginiams (1 – visiškai nepritariu, 7 – visiškai pritariu):
 ✪
1
2
3
4
5
6
7
Perkant Internetu sutaupoma laiko
Perkant Internetu sutaupoma pinigų
Perkant Internetu sutaupoma pinigų
Perkant Internetu, galima rasti prekių, kurių nėra tradicinėse parduotuvėse
Pirkti Internetu galima, bet kuriuo vartotojui patogiu laiku
Pirkimas Internetu yra nesudėtingas
Pirkimas Internetu nėra rizikingas
6. Pažymėk kiek perkant Internetu tau svarbu žemiau išvardyti dalykai (1 – visiškai nepritariu, 7 – visiškai pritariu)
 ✪
1
2
3
4
5
6
7
Man svarbu, jog perkant Internetu galima apsipirkti greičiau, nei vaikštant po parduotuves
Man svarbu, jog už Internetu užsakytas prekes būtų galima sumokėti ne naudojantis Internetinės bankininkystės sistema, o atsiimant prekes
Man svarbu, kad Interneto parduotuvė užtikrintų saugius atsiskaitymo už prekes būdus
Man svarbu, kad Internetinės svetainės sparta būtų didelė
Man svarbu, kad būtų paprasta grąžinti Internetu įsigytas prekes
Pateikti