Veiksniai įtakojantys pacientų pasitenkinimą instrumentinės diagnostikos poskyrio bronchoskopijų kabineto teikiamomis paslaugomis

Gerbiamas Respondente,

Esu Lietuvos sveikatos mokslų universiteto Medicinos akademijos Slaugos fakulteto Antrosios pakopos slaugos studijų programų baigiamojo kurso stundentė. Šiuo metu atlieku tyrimą "Veiksniai įtakojantys pacientų pasitenkinimą instrumentinės  diagnostikos poskyrio bronchoskopijų kabineto teikiamomis paslaugomis", kurio tikslas yra nustatyti veiksnius įtakojančius pacientų pasitenkinimą instrumentinės diagnostikos poskyrio brochoskopijų kabineto teikiamomis paslaugomis.

Pildydami apklausą užtruksite 10-15 min.

Prašome atidžiai perskaityti kiekvieną klausimą ir pasirinkti Jums labiausiai tinkantį atsakymo variantą.

Anketa yra anoniminė. 

Kilus klausimams, ar siekiant daugiau informacijos apie anketos klausimus, susisiekite:  [email protected] 

Rezultatai yra viešai prieinami

Jūsų lytis:

Jūsų amžius:

Jūsų užimtumas:

Jūsų išsilavinimas:

Ar bronchoskopijos procedūra Jus buvo atlikta su anestezija?

I. BRONCHOSKOPIJOS PROCEDŪROS VERTINIMAS

1.1. Įvertinkite gautą informaciją apie bronchoskopijos procedūrą

NeLabiau neIš daliesLabiau taipTaip
1. Ar buvote informuoti apie priežastį, dėl kurios atliekama bronchoskopija?
2. Ar buvote informuoti apie bronchoskopijos eigą?
3. Ar gavote informaciją kaip pasiruošti bronchoskopijos procedūrai?
4. Ar buvote informuoti apie galimas bronchoskopijos komplikacijas?
5. Ar gavote kokios nors raštiškos informacijos apie bronchoskopiją?
6. Ar Jums pateiktos bendros informacijos pakako?

1.2. Kaip 1-10 balų skalėje vertinate nerimo lygį dėl Jums atliekamos bronchoskopijos? (kur 1 - nėra nerimo ar baimės, 10 - didelis nerimas)

1.3. Ar Jums anksčiau buvo atlikta bronchoskopija ir, jei taip, kiek kartų Jums buvo atlikta ši procedūra anksčiau?

1.4. Kaip vertinate savo pasitenkinimą bronchoskopijos procedūra 1-10 balų skalėje (kur 1 - nėra blogos patirties, 10 - didelis diskomfortas procedūros metu ar po procedūros)

1.5. Ar procedūros metu jautėte skausmą? Įvertinkite jo intensyvumą (kur 1 - skausmo nebuvo, 10 - didelis skausmas)

II.   BRONCHOSKOPIJOS PROCEDŪROS METU DISKOMFORTĄ SUKELIANČIŲ VEIKSNIŲ VERTINIMAS

2.1. Pasirinkite 3 veiksnius, kurie lėmė didžiausią fizinį diskomfortą dėl bronchoskopijos procedūros

2.2. Pasirinkite 3 veiksnius, kurie lėmė didžiausią diskomfortą bronchoskopijos kabinete

2.3. Ar jūsų nerimas prieš procedūrą buvo adekvatus jūsų patirčiai?

2.4. Ar informacija, kurią Jums pateikė medicinos personalas atitiko tai, ką jūs patyrėte?

III. TECHNINĖS PASLAUGŲ KOKYBĖS VEIKSNIŲ VERTINIMAS

3.1. Įvertinkite gautos paslaugos techninę kokybę pasirinkdami Jums tinkamiausią atsakymą kiekvienoje eilutėje:

Visiškai nesutinkuNesutinku Nei sutinku, nei nesutinkuSutinkuVisiškai sutinku
1. Aš labai patenkintas gaunama medicinine priežiūra diagnostikos poskyrio bronchoskopijų kabinete
2. Diagnostikos poskyrio bronchoskopijų kabinete yra pakankamai medicininės ir techninės įrangos
3. Diagnostikos poskyrio bronchoskopijų kabineto interjeras yra patrauklus
4. Pas gydytoją šioje įstaigoje aš galiu patekti man tinkamu laiku ir greitai
5. Pateikta visa informacija, padedanti orientuotis aplinkoje
6. Diagnostikos poskyrio bronchoskopijų kabinetas aprūpintas visa gydymo įranga ir slaugos priemonėmis
7. Personalo apranga yra tvarkinga ir tinkama
8. Pacientams pateikiamos suprantamos instrukcijos
9. Personalas yra kompetentingas ir kvalifikuotas
10. Pacientai aiškiai informuojami apie reikalingų tyrimų, gydymo bei slaugos reikalingumą ir tikslus
11. Personalas stengiasi, kad pacientas jaustųsi gerbiamas
12. Pacientai gali tikėtis, kad personalas rūpinsis jų interesais
13. Atliekant procedūras, personalas yra malonus, jautrus, dėmesingas
14. Paskirtos procedūros atliekamos kokybiškai
15. Iškilusios problemos sprendžiamos per kuo trumpesnį laiką
16. Gauta paslauga atitiko mano lūkesčius

IV.  IŠORINIO EFEKTYVUMO VEIKSNIŲ VERTINIMAS

4.1. Įvertinkite žemiau pateiktus išorinio efektyvumo veiksnius. Savo atsakymą pažymėkite kiekvienoje eilutėje:

Visiškai nesutinkuNesutinku Nei sutinku, nei nesutinkuSutinkuVisiškai sutinku
1. Jei reikės, aš ir ateityje naudosiuosi paslaugomis šiame diagnostikos poskyrio bronchoskopijų kabinete
2. Aš rekomenduočiau šią įstaigą savo artimiesiems
3. Aš patenkinta (as) čia teikiamomis paslaugomis
4. Bendra gydymo ir paslaugų kokybė yra aukšta

V. FUNKCINĖS SLAUGOS KOKYBĖS VEIKSNIŲ VERTINIMAS

5.1. Įvertinkite funkcinės slaugos kokybės veiksnius. Savo vertinimą pateikite kiekvienoje eilutėje:

Visiškai nesutinkuNesutinkuNei sutinku, nei nesutinkuSutinkuVisiškai sutinku
1. Slaugytojai Jums tiksliai praneša, kada ir kokios procedūros bus atliekamos
2. Kai susiduriate su problemomis, slaugytojai parodo deramą supratimą ir užuojautą
3. Jūs jaučiatės saugus bendraudamas su slaugytojais
4. Slaugytojai skiria Jums daug individualaus dėmesio
5. Slaugytojai pagal savo kompetenciją ir galimybes pakankamai patenkina Jūsų poreikius
6. Su slaugytojais konfliktų nekilo
7. Jei aš turiu medicinos srities klausimą, galiu susisiekti ir gauti pagalbą iš slaugytojų be problemų
8. Slaugytojai informuoja apie procedūros šalutinį poveikį
9. Slaugytojai paaiškina, kaip turiu saugiai elgtis po procedūros

VI. NERIMAS

6.1. Pažymėkite kaip dažnai per pastarąsias 2 savaites Jus kamavo šios problemos. Savo atsakymą pažymėkite kiekvienoje žemiau esančioje eilutėje:

Visai nekamavo Kelete dienų Daugiau nei pusę iš visų dienų Beveik kiekvieną dieną
1. Nervingumas, nerimastingumas ar didelė įtampa
2. Negalėjimas sustabdyti nerimo ar jo kontroliuoti
3. Per didelis nerimas dėl įvairių dalykų
4. Sunkumas atsipalaiduoti
5. Buvimas tokiam (-iai) neramiam (-iai), kad sunku ramiai pasėdėti
6. Greitas susierzinimas ar dirglumas
7. Baimė, tarsi galėtų nutikti kažkas baisaus

Ačiū už Jūsų nuoširdžius atsakymus