Veiklos vertinimo sistema

Gerb. respondente, esu Kauno technologijos universiteto ekonomikos ir vadybos fakulteto magistrantūros studijų studentė, atliekanti tyrimą apie veiklos vertinimo sistemą paslaugų įmonėje. Jūsų atsakymai į anketoje pateiktus klausimus būtų labai vertingi ir naudojami tik šiame darbe. Ačiū už bendradarbiavimą!
Rezultatai yra prieinami tik autoriui

1. Kokia Jūsų organizacijos struktūra, aptarnavimo vietų fiziškumas: ✪

Kokiu laiku gali būti aptarnaujami ir konsultuojami įmonės klientai? ✪

galimi keli atsakymo variantai

3. Kokiu būdu vyksta bendravimas tarp darbuotojų Jūsų organizacijoje? ✪

4. Kiek procentų materialių išteklių sudaro Jūsų gaminama paslauga? ✪

5. Ar lengva įvertinti Jūsų oraganizacijos parduodamų paslaugų apimtis (kiekį)? ✪

6. Kaip atliekama kaštų apskaita Jūsų organizacijoje? ✪

7. Matuojami kiekybiniai ir kokybiniai rodikliai Jūsų organizacijos apskaitoje: (nuo 1 – visai nematuojama iki 5 – daugiausiai matuojama) ✪

12345
Ekonomines sąlygas (BVP kitimo tendencija, nedarbo lygis irk t.)
Finansiniai rezultatai (pavyzdžiui pelnas, apyvarta, sąnaudos, skolos, mokesčių dydis)
Informacija apie vartotojus ir rinką (pavyzdžiui rinkos dydis, rinkos dalis, vartotojų pasitenkinimo indeksas, vartotojų lojalumas)
Procesus (efektyvumas, lankstumas)
Kompetencija (patirtis, įgūdžiai, žinios, tam tikros asmeninės savybės)

8. Kokiam paslaugų tipui priskiriama Jūsų organizacijos veikla? (nuo 1 – visiškai sutinku iki 5 – visiškai nesutinku) ✪

12345
Specialiais įrengimais
Bendromis informacinėmis technologijomis
Paslaugos atliekamos specialiomis žiniomis ir kompetencija
Paslaugos atliekamos bendromis žiniomis ir kompetencija

9. Koks Jūsų įmonės dydis pagal darbuotojų skaičių? ✪

10. Kokias paslaugas teikia Jūsų organizacija? ✪

galimi keli atsakymo variantai