Vartotojų žaliojo identiteto ir emocinio intelekto sąsajos su tvaraus vartojimo elgsena

Gerb. Respondente,

Esu Kauno technologijos universiteto Marketingo valdymo magistrantūros studijų programos studentė. Rengiant magistro baigiamąjį darbą, atlieku tyrimą, kurio tikslas – nustatyti vartotojų žaliojo identiteto, emocinio intelekto ir tvaraus vartojimo elgsenos sąsajas. Šiam tikslui pasiekti, man reikalinga Jūsų asmeninė nuomonė keliamais klausimais, todėl kviečiu prisidėti prie mano baigiamojo darbo ir atsakyti į anketoje pateiktus klausimus. Patikinu, kad apklausa yra anoniminė, o gauti duomenys bus naudojami tik apibendrinta forma magistro darbui parengti.

Klausimai pateikti tiek uždara, tiek atvira forma. Atviruose klausimuose, prašau išreikšti savo nuomonę pateiktiems teiginiams, juos įvertinant skalėje nuo 1 („visiškai nesutinku“) iki 5 („visiškai sutinku“). Anketos pildymas užtruks 5–7 min.

Nuoširdus AČIŪ už atsakymus ir skirtą laiką pildant anketą, sėkmės!

Kilus klausimams, susijusiais su atliekamu tyrimu, galite kreiptis elektroniniu paštu: akvile[email protected].

1. Kaip apibūdintumėte savo elgseną tvaraus vartojimo požiūriu? Šiame klausime prašome pasirinkti vieną siūlomą atsakymo variantą:

2. Siekiant suprasti tvaraus vartojimo elgseną, įvertinkite, kaip Jūs tai siejate su gyvenimo kokybe, aplinkos apsauga bei galimybe išsaugoti išteklius ateities kartoms?

3. Atsižvelgiant į tvaraus vartojimo elgseną, įvertinkite, kiek Jūs esate „žaliasis vartotojas“?

4. Įvertinkite teiginius apie savo emocines kompetencijas:

5. Jūsų lytis:

6. Jūsų amžius (atsakymą įrašykite):

  1. 49
  2. 26
  3. 31
  4. 33
  5. 29
  6. 50
  7. 64m.
  8. 33
  9. 35
  10. 31
…Daugiau…

7. Jūsų išsilavinimas:

8. Jūsų pajamos:

Susikurti savo anketąAtsakyti į šią anketą