Vartotojų segmentavimas

Sveiki, esu KVK trečio kurso studentė, rašau verslo planą. Įmonė prekiaus pagal užsakymą gaminamais atvirukais, lankstinukais, diplomais, skrajutėmis, vizitinėmis kortelėmis ir pan. Šios įmonės išskirtinumas - tai dainuojantys atvirukai, į kuriuos įrašomas užsakovo sveikinimas. Gavęs tokį sveikinimą jubiliatas, jaunavedžiai, naujagimis ar mylimasis jį ilgai prisimins ir tai yra puiki priemonė nustebinti artimą. Biuras Klaipėdoje, bet paslaugos teikiamos internetu visoje Lietuvoje (klientų pageidavimu ir už jos ribų).

Šia anketa noriu išsiaiškinti busimą paslaugų vartotojų grupę. Anketa anoniminė.

Išanksto dėkoju, už nuoširdžius atsakymus.

Jūsų lytis

Jūsų amžius

Jūsų veiklos srytis

Ar Jus naudotumėtės ,,dainuojančių atvirukų" paslauga?

Kodėl ši paslauga Jums atrodo patraukli?

  1. Puikus būdas nustebinti artimus
  2. Nes, tai yra naujovė, kurios niekas nesitikėtu. Tai atrodo įdomu ir kūribinga staigmena mylimam žmogui.
  3. manau,kad tai butu neiprastas atvirukas, ir butu smagu gaut toki pasveikinima :) p.s.istaisykit klaidas,ir yra ne naujavedziai,o jaunavedziai :)
  4. Nenuvalkiota, įdomi ir linskma
  5. naujovė
  6. naujovė
  7. įdomi dovana
  8. įdomi dovana
  9. Nes tai idomu , smagu , ir smaikstu :)
  10. tai yra unikalu,nebus daugiau tokio pacio atviruko.
…Daugiau…
Sukurk savo anketąAtsakyti į šią anketą