Vartotojų reakcija į naujai įvedamą prekę į rinką ("7days double")

Gerb. Respondente,

Esame Socialinių mokslų kolegijos reklamos kūrimo studijų 2 kurso studentai. Atliekame apklausą apie naujo produkto įvedimą į rinką. Jos tikslas – išsiaiškinti vartotojų nuomonę apie naują ,,7days double“ pastebimumą.Anketa yra anoniminė, garantuojame visišką atsakymų konfidencialumą. Jūsų nuomonė labai svarbi. Iš anksto nuoširdžiai dėkojame už atsakymus.

 

Vartotojų reakcija į naujai įvedamą prekę į rinką ("7days double")

1. Kokį poveikį maisto prekių reklamos daro Jūsų apsipirkinėjimui?

2. Kokiomis reklamos rūšimis reklamuojamas maistas labiausiai Jus paskatina pirkti?

Kitas.

  1. draugu rekomendacijos
  2. Niekas neskatina, pati apsisprendžiu ko man reikia ir ko noriu
  3. skelbimai parduotuvėse
  4. jokiom
  5. Pardavimų vietose.
  6. geriems produktams reklamos nereikia
  7. Parduotuvės savaitiniai (akciiniai) leidiniai

3. Kaip dažnai pastebite NAUJŲ produktų reklamas?

4. Jei pastebite, kaip paskatina pasielgti šių produktų reklamos?

5. Ar matėte naujo produkto "7days double" reklamą?

6. Kur pirmiausia pamatėte šio naujo maisto produkto reklamą?

Kitas.

  1. namose
  2. jei atsakiau i 5 klausima nemaciau tai sis klausimas yra beprasims ir atsakinet nereikia :-)
  3. Nemačiau

7. Kaip Jus paveikė "7days double" reklama?

8. Kas labiausiai iš šio produkto patraukė Jūsų dėmesį?

Kitas.

  1. Naujas skonis
  2. tai kad produktas double.
  3. skoniu ivairove viename gaminyje
  4. Nemačiau tos reklamos
  5. Noras paragauti.

9. Jūsų lytis:

10. Jūsų amžius:

11. Socialinė padėtis:

Susikurti savo anketąAtsakyti į šią anketą