Vartotojų požiūris į prekybą internete

Gerb. respondente,

Aš esu Vilniaus Kolegijos, verslo vadybos studentas. Baigiamajame darbe rengiu tyrimą, siekiant išsiaiškinti vartotojų požiūrį internetinėje erdvėje. Jūsų atsakymai bus panaudoti tyrime, siekiant tobulinti įmonės rinkodaros strategiją.

Anketa yra anoniminė ir rezultatai bus panaudoti tik moksliniame tyrime.

Anketos rezultatai yra prieinami tik anketos autoriui

Kiek dažnai pirkdami internetu naudojatės kainų palyginimo svetainėmis, kad palygintumėte kainas?

Pigesnė kaina kainų palyginimo platformoje turi įtakos jūsų pasirinkimui, iš kurios internetinės parduotuvės pirkti tą patį produktą.

Ieškodami produkto internete, daugiau dėmesio skiriate pirmam pasirodžiusiam paieškos rezultatui.

Galimybė greitai ir lengvai atsiskaityti parduotuvės interneto svetainėje turi įtakos jūsų pasirinkimui, iš kurios parduotuvės pirkti.

Dažnai atkreipiate dėmesį į naujienlaiškius, kuriuose pristatomi nauji produktai.

Koks jūsų nuomone yra labiausiai pritraukiantis produkto aprašymas naujienlaiškyje?

Labiau tikėtina, kad užsiregistruosite įmonės interneto svetainės naujienlaiškiui, jeigu jums būtų siūlomi dovanų kuponai.

Labiau tikėtina, kad seksite įmonę socialiniuose tinkluose, jeigu jums bus siūlomas pritraukiantis ir kokybiškas turinys.

Daugiau dėmesio kreipiate į influencerių, kuriuos sekate, reklamas nei į reklamas, kurias paprastai matote socialinėje žiniasklaidoje.

Ar būtumėte labiau linkę sekti dominančios įmonės socialinės žiniasklaidos paskyrą, jei ji turėtų daugiau sekėjų ar aktyviau skelbia turinį?

Kas jums svarbiausia internetiniame puslapyje?

Kas jus lemia pirkti internetu?

Jūsų lytis

Jūsų amžius

Renkuosi dažniau pirkti internetu nei gyvai