Vartotojų požiūris į dirbtinio intelekto integraciją marketinge

Gerb. Respondente,

Esu Ineta Petkevičiūtė, Lietuvos verslo kolegijos, Išmaniosios vadybos studijų programos III kurso studentė. Atlieku tyrimą, kurio tikslas - ištirti vartotojų požiūrį į dirbtinio intelekto įrankių integraciją marketingo sprendimuose. Apklausa yra anoniminė, o tyrimo duomenys bus apibendrinami ir panaudojami kaip statistinė medžiaga kursiniam darbui.

Rezultatai yra prieinami tik autoriui

Koks Jūsų amžius? ✪

Kaip dažnai naudojatės socialiniais tinklais („Facebook“, „Instagram“, „Youtube“ ir kt.)? ✪

Kaip vertinate savo žinias apie dirbtinio intelekto įrankius? ✪

Ar kada esate atpažinę, kad turiniui kurti buvo naudoti dirbtinio intelekto įrankiai? ✪

Kokiam turiniui kurti, Jūsų pastebėjimu, labiausiai naudojamas dirbtinis intelektas? ✪

Ar manote, kad dirbtinio intelekto įrankių naudojimas gali pagerinti Jūsų, kaip kliento, patirtį? ✪

Ar Jums aktualu, kad Jums rodomas turinys socialiniuose tinkluose būtų suasmenintas? ✪

Ar būtumėte linkę leisti dirbtinio intelekto įrankiams suasmeninti Jums rodomą turinį pagal Jūsų elgesio socialiniuose tinkluose analizę? ✪

Kaip vertinate asmens duomenų saugumą, kai prieiga prie jų suteikiama dirbtinio intelekto įrankiams? ✪

Ar Jums svarbus Jūsų duomenų saugumas internetinėje erdvėje? ✪

Kiek Jums svarbu yra turėti galimybę kontroliuoti, kokie Jūsų duomenys gali būti pasiekiami dirbtinio intelekto įrankių? ✪

Ar manote, kad yra reikalingi apribojimai, nustatantys, kokie dirbtinio intelekto įrankiai gali būti naudojami, o kokie ne? ✪

Kaip vertintumėte savo pasitikėjimą dirbtiniu intelektu, kai jis naudojamas Jūsų duomenų analizei? ✪

Kaip vertintumėte savo pasitikėjimą dirbtiniu intelektu, kai jis naudojamas socialinių tinklų turiniui kurti? ✪

Ar pastebėjus, kad organizacija savo komunikacijoje naudoja dirbtinio intelekto įrankius, keičiasi Jūsų pasitikėjimo lygis ta organizacija? ✪

Ar manote, kad dirbtinio intelekto įrankius gali naudoti bet kokią veiklą vykdančios organizacijos? ✪

Pasirinkite, kokiose veiklose srityse, Jūsų nuomone, dirbtinio intelekto įrankių naudojimas marketingo tikslams turėtų būti draudžiamas: ✪