Vartotojų pirkimo elgsenos tyrimas Eurokos parduotuvėse

Sveiki, mes, Utenos kolegijos verslo vadybos ir inovacijų studentai, vykdome tyrimą apie vartotojų pirkimo elgseną Eurokos parduotuvėse. Šis tyrimas skirtas suprasti, kaip vartotojai renkasi prekes, kokių faktorių įtaka daro jų pirkimo sprendimams ir kaip Eurokos parduotuvė gali geriau atitikti vartotojų poreikius ir pageidavimus. Ši apklausa yra anoniminė ir laikoma konfidencialia. Jūsų atsakymai bus naudojami tik tyrimo tikslais ir nebus atskleisti jokiam trečiajam asmeniui. Dėkojame, kad skiriate savo laiką ir atsakote į šiuos klausimus.

Anketos rezultatai yra prieinami tik anketos autoriui

Jūsų amžius ✪

Lytis ✪

Jūsų pajamos per mėnesį ✪

Kokia Jūsų socialinė padėtis? ✪

Kaip dažnai apsiperkate Eurokos parduotuvėse? ✪

Kurią iš šių prekių kategorijų dažniausiai perkate Eurokos parduotuvėse? ✪

Ar Jus tenkina prekių asortimentas Eurokos parduotuvėse? ✪

Kodėl renkatės Eurokos parduotuves? ✪

Kaip dažniausiai apsipirkinėjate? ✪

Ar Jus tenkina Eurokos parduotuvių prekių kainos? ✪

Ar kaina daro įtaką Jūsų produktų pasirinkimui? ✪

Kaip dažnai lyginate produktų kainas tarp Eurokos ir kitų parduotuvių prieš įsigyjant prekes? ✪

Kaip Jūs vertinate Eurokos klientų aptarnavimą? ✪

Ar Jums svarbus įmonės įvaizdis renkantis parduotuvę, kurioje apsipirkinėsite? ✪