VARTOTOJŲ PASITIKĖJIMO SVEIKATINGUMO PASLAUGOMIS DIDINIMO KRYPTYS PANDEMIJOS KONTEKSTE

Gerb. Respondente,
Esu Kauno technologijos universiteto Inovacijų valdymo ir antreprenerystės studijų programos magistrantė Paulina Čeikaitė. Kviečiu Jus sudalyvauti tyrime, kurio tikslas – nustatyti vartotojų pasitikėjimą ir saugumą sveikatingumo paslaugomis įtakojančius veiksnius. 

Iš anksto dėkoju už skirtą laiką ir pagalbą!

Apklausa yra anoniminė, o gauti duomenys bus naudojami tik baigiamajame magistro darbe.

-------------

 

Anketos rezultatai yra prieinami tik anketos autoriui

1. Ar lankėtės/ norėjote aplankyti/ sveikatingumo kompleksus pandemijos metu? ✪

2. Kokios priežastys lėmė Jūsų pasirinkimą lankytis sveikatingumo komplekse (pandemijos kontekste)?

Visiškai sutinku
Sutinku
Nei sutinku, nei nesutinku
Nesutinku
Visiškai nesutinku
Mažas viešbučio užiimtumas
Gera įmonės komunikacija apie taikomas saugumo priemonės
Atsiliepimai soc. tinkluose
Akcijos, išskirtiniai pasiūlymai
Galimybė pakeisti aplinką

3. Kaip vertinate saugumo jausmą sveikatingumo kompleksuose pandemijos kontekste? (1 – labai blogai; 2 – blogai; 3 – patenkinamai; 4 – gerai; 5 – labai gerai)

4. Kas labiausiai Jums sukėlė nesaugumo jausmą lankantis sveikatingumo kompleksuose pandemijos kontekste?

Visiškai sutinku
Sutinku
Nei sutinku, nei nesutinku
Nesutinku
Visiškai nesutinku
Socialinio atstumo nesilaikymas
Kitų klientų apsauginių kaukių nedėvėjimas
Nekontroliuojami klientų srautai
Įmonės personalas nesilaiko saugumo reikalavimų
Papildomų švaros priemonių nesiimta kambarių tvarkymui ir jų dezinfekavimui
Nebuvo tikrinama klientų kūno temperatūra
Įmonė visiškai nesilaikė Vyriausybės nustatytų saugumo reikalvimų

5. Kokie faktoriai labiausiai nulemia Jūsų pasitikėjimą sveikatingumo įmone?  ✪

Labai svarbu
Svarbu
Nei svarbu, nei nesvarbu
Nesvarbu
Visiškai nesvarbu
Įmonės įvaizdis
Teikiamų paslaugų kokybės užtikrinimas
Sąžiningumas
Darbuotojų kompetencija
Saugumas
Gera patirtis

6. Gal galėtumėte įvardinti, dėl kokių priežasčių abejojate ar nenorėjote vykti į sveikatingumo kompleksą? (Jeigu lankėtės sveikatingumo kompleksuose, šį klausimą praleiskite)

Visiškai sutinku
Sutinku
Nei sutinku, nei nesutinku
Nesutinku
Visiškai nesutinku
Didesnė tikimybė užsikrėsti COVID-19 virusu
Dėl nepilnai teikiamų paslaugų asortimento
Apgyvendinimo įstaiga kurią norėjome aplankyti buvo sustabdžiusi veiklą
Norėjau, tačiau negalėjau atvykti dėl Vyriausybės judėjimo suvaržymų
Nebuvo komunikuojama kokios priemonės yra naudojamos klientų saugumui užtikrinti

7. Įvertinkite šiuos teiginius apie pasitikėjimą sveikatingumo kompleksuose (pandemijos metu):  ✪

Visiškai sutinku
Sutinku
Nei sutinku, nei nesutinku
Nesutinku
Visiškai nesutinku
Įmonė man kelią pasitikėjimą tuomet, kai yra aiškiai komunikuojama su klientu (pvz:. kokios priemonės yra taikomos saugumui užtikrinti; kaip kontroliuojami klientų srautai)
Pasitikėjimą įmone, formuoja atsiliepimai apie teikiamas paslaugas ir jų kokybę (pvz:. soc.tinklai; artimų žmonių patirtis)
Pandemijos metu pasitikėjimą įmone man formuoja saugumo faktoriai, tai kaip įmonė pritaiko sprendimus norint užtikrinti klientų saugumą
Man pasitikėjimas ir saugumas dabartinėje situacijoje yra nesusiję dalykai
Pasitikėjimą įmone man formuoja jos prekinis ženklas, reputacija, įvaizdis
Technologiniai sprendimai gali padėti užtikrinti klientų saugumą pandemijos metu ir po jos

8. Įvertinkite šiuos teiginius apie saugumą sveikatingumo kompleksuose (pandemijos metu):  ✪

Visiškai sutinku
Sutinku
Nei sutinku, nei nesutinku
Nesutinku
Visiškai nesutinku
Apgyvendinimo įstaigoje jaučiuosi saugus tuomet, kai nėra žmonių (pvz:. neilga eilė prie įsiregistravimo / išsiregistravimo, kontroliuojami žmonių srautai)
Personalas laikosi visų saugumo reikalavimų (apsauginių kaukių / skydelių dėvėjimas; socialinio atstumo išlaikymas)
Nesijaučiu saugus tuomet, kai apgyvendinimo įstaigoje yra daug žmonių ir personalas negeba kontroliuoti srautų
Saugus jaučiuosi tuomet, kai apgyvendinimo įmonės komunikuoja apie taikomas saugos priemones / sprendimus
Jausčiausi saugus tuomet, kai žinočiau, jog visas įmonės personalas yra pasiskiepijęs

9. Įvertinkite apačioje pateiktus viešbučių praktikoje taikomus technologinius sprendimus, kuris sprendimas labiausiai užtikrintų saugumo ir pasitikėjimo jausmą ✪

Visiškai sutinku
Sutinku
Nei sutinku, nei nesutinku
Nesutinku
Visiškai nesutinku
Savikontrolės įtaisai karščiavimui nustatyti
Fizinio atstumo užtikrinimas viešbučių paslaugose naudojant robotus (pvz:. kambarių tarnyba ir valymo robotai, maisto pristatymas ir pan.)
„Chatbot“ – tai paslauga atsakymai į pateiktus klausimus. „Chatbot“ gali suprasti paprastus klausimus ir per trumpą laiką pateikti į juos atsakymą
„Self-check-in“ savarankiškas įsiregistravimas naudojant svečio mobiliajame telefone nurodytus kodus.
Svečių mobiliosios programos galėtų prisijungti prie visų kambario mygtukų ir jungiklių, tokiu būdu neliktų pirštų anspaudų

10. Įvertinkite apačioje pateiktus teiginius apie technologinių sprendimų pritaikymą apgyvendinimo įstaigose ✪

Visiškai sutinku
Sutinku
Nei sutinku, nei nesutinku
Nesutinku
Visiškai nesutinku
Technologiniai sprendimai padėtų užtikrinti saugų sveikatingumo paslaugų teikimą klientams
Technologiniai sprendimai suteiktų galimybę greičiau suteikti paslaugas (pvz:. sumažėtų įsiregistravimo laukimas)
Technologiniai sprendimai padėtų apgyvendinimo sektoriui pereiti į šiuolaikiškesnį paslaugų teikimą
Technologiniai sprendimai man kelią nepasitikėjimą dėl asmens duomenų apsaugos
Technologiniai sprendimai nepakeis kliento ir aptarnaujančio personalo bendravimo
Sutikčiau už paslaugas mokėti brangiau, jei technologiniai sprendimai užtikrintų mano saugumą

11. Kaip dažnai lankėtės sveikatingumo kompleksuose per metus(prieš pandemiją)? ✪

12. Ar taip pat vertindavote saugumo faktorių ir prieš pandemiją? ✪

13. Jūsų lytis: ✪

14. Jūsų išsilavinimas: ✪

15. Jūsų amžius: ✪

16. Jūsų užimtumas: ✪