Vartotojų pasitikėjimo e-prekybos platformomis įtaka ketinimui pirkti
Gerbiamas (-a) tyrimo dalyvi (-e),
Esu Daiva Aleksandravičiūtė, Mykolo Romerio universiteto, finansų ekonomikos studijų programos studentė. Rašau baigiamąjį darbą, kurio tema„Vartotojų pasitikėjimo e-prekybos platformomis įtaka ketinimui pirkti“ir atlieku tyrimą, kurio tikslas yra įvertinti vartotojų pasitikėjimo e-prekybos platformomis įtaką ketinimui pirkti.
Jūsų dalyvavimas šiame tyrime yra labai svarbus! Ačiū už jūsų skirtą laiką ir nuoširdžius atsakymus.
Prašau jūsų užpildyti apklausą, kurios pildymas užtruks iki 10 min. Apklausa yra anoniminė ir konfidenciali. Tyrimui bus naudojami tik apibendrinti apklausos duomenys.
➤ Apklausoje naudojamų išsireiškimų paaiškinimai:
E-prekybos platforma (e-prekybininkas) – tai virtuali pirkėjų ir pardavėjųsusitikimo vieta. E-prekybos platforma veikia kaip tarpininkas, tarp pirkėjo irpardavėjo, kuris teikia elektroninę infrastruktūrą ir technines priemones (pvz.,Amazon, eBay, Airbnb, Pigu.lt ir kt). E-prekybininkas suteikia galimybę pardavėjams pristatyti savo prekes ar paslaugas plačiam vartotojų ratui, taip pat padeda vartotojams rasti, lyginti ir įsigyti norimas prekes ar paslaugas vienoje vietoje.
E-prekybos platformos pardavėjas (e-pardavėjas) – asmuo ar įmonė, kuri naudojasi e-prekybos platforma savo prekių ar paslaugų pardavimui. Pardavėjas pasitelkia e-prekybos platformą, kaip kanalą, pasiekti didesniam klientų ratui ir didinti savo pardavimus.
Anketos rezultatai yra prieinami tik anketos autoriui