Vartotojų nuomonės tyrimas. Kelionės

Gerb. Respondente, Esu Kauno kolegijos baigiamojo kurso studentė ir atlieku apklausą tema „Tiesioginio marketingo priemonės kelionių organizavimo paslaugas teikiančiose įmonėse”. Jūsų pateikti atsakymai į žemiau išvardintus klausimus leis išsiaiškinti, kaip tiesioginio marketingo priemonės pritaikomos šioje srityje ir kokia yra vartotojų reakcija į jas. Būčiau dėkinga, jei galėtumėte skirti kelias minutes šiai anketai užpildyti. Iš anksto dėkoju!
Rezultatai yra prieinami tik autoriui

1. Kurios iš išvardintų „Novaturo“ bei „Sofos Travel“ naudojamų tiesioginio marketingo priemonių Jus pasiekia? (Galimi keli atsakymo variantai) ✪

2. Ar esate prisijungęs prie „Novaturo“ ar „Sofos Traves“ profilių socialinėje interneto svetainėje Facebook? ✪

3. Ar gaunate „Novaturo“ ar „Sofos Travel“ naujienlaiškius? ✪

4. Kuri tiesioginio marketingo priemonių savybė Jums svarbiausia? ✪

5. Kaip vertinate „Novaturo“ ir „Sofos Travel“ naudojamas tiesioginio marketingo priemones? (4 – labai gerai, 3 – gerai, 2 – patenkinamai, 1 – blogai) ✪

1234
Reklaminiai laiškai paštu
Naujienlaiškiai el. paštu
Informaciniai, reklaminiai skambučiai telefonu
Informacinės, reklaminės SMS žinutės

6. Kuri tiesioginio marketingo priemonė Jums priimtiniausia? ✪

7. Ar manote, kad tiesioginio marketingo priemonės naudingos Jums kaip klientui? ✪

8. Kuris informacijos apie keliones šaltinis Jums atrodo patraukliausias? ✪

9. Ar informacija, gauta tiesioginių marketingo priemonių pagalba turį įtakos Jūsų apsisprendimui pirkti kelionę? ✪

Lytis: ✪

Amžius: ✪

Pajamos per mėnesį: ✪

Socialinė padėtis: ✪