VARTOTOJŲ NUOMONĖS APIE MB „ONLAINAS” VYKDOMAS REKLAMOS KAMPANIJAS KLAUSIMYNAS
Gerb. Respondente,
maloniai kviečiame dalyvauti tyrime.
Klaipėdos valstybinės kolegijos Verslo fakulteto Skaitmeninės rinkodaros komunikacijos trečio kurso studentė Rasa Kontrimaitė atlieka tyrimą, kuriuo siekiama išsiaiškinti vartotojų nuomonę apie MB „Onlainas” el. parduotuvės „Saugus Vaikas” reklamos kampanijas ir jų tobulinimo galimybes. Apibendrinti rezultatai bus naudojami baigiamajame darbe „MB „Onlainas“ reklamos planavimo ir vykdymo analizė“.
Anketa yra anoniminė, tyrimas – vienkartinis.
Klausimyną užpildysite per 10 min.
Iš anksto dėkojame už jūsų nuomonę.
Anketos rezultatai yra prieinami tik anketos autoriui