Vartotojų lojalumas mobilaus ryšio operatorių atžvilgiu

Gerb. Respondente,

Esu Kauno technologijos universiteto, pagrindinių studijų - lyderystės, bei gretutinių studijų -sociologijos 4 kurso studentė. Atlieku tyrimą apie vartotojų lojalumą, mobilaus ryšio operatorių atžvilgiu, bei telekomunikacinių bendrovių įvaizdis Lietuvos žiniasklaidoje. Tiriamas objektas yra mobilaus ryšio abonentų vartotojai nuo 18-25 metų. Anketa yra anoniminė ir gauti rezultatai bus naudojami mokslo tikslams. Išanksto dėkoju už atsakymus

Lytis:

Jūsų amžius:

Jūsų išsilavinimas:

Kokia mobilaus ryšio operatoriaus paslauga naudojates?

Kokio operatoriaus paslaugomis Jūs naudojates?

Kiek laiko naudojatės šio operatoriaus paslaugomis?

Jeigu Jums reikėtų iš naujo rinktis mobiliojo ryšio paslaugų kompaniją, kurią pasirinktumėte?

Kiek operatorių paslaugomis esate naudojęs per pastaruosius septynerius metus?

Kas Jums yra lojalumas?

  1. ištikimybė
  2. Istikimybe operatoriui
  3. Istikimybe
  4. istikimumas
  5. ilgalaikis naudojimas vieno tiekėjo paslauga
  6. Prisirisimas
  7. Buvimas kartu
  8. Prisirisimas
  9. Besąlygiška ištikimybė.
  10. Ištikimybė
…Daugiau…

Ar laikote save lojaliu vartotoju?

Operatorių renkatės pagal:

Kurį operatorių Jūs laikote patikimiausiu?

Kurie iš atlygių už lojalumą kompanijai, Jums atrodo priimtiniausi? (žymėti ne daugiau nei 3)

Kokias dažniausiai matote operatorių naudojamas žiniasklaidos priemones? (gali būti daugiausiai 2 atsakymai)

Kurio operatoriaus reklama Jums įsimintiniausia (galima rinktis tik vieną atsakymą)

Ar dažnai randate naujienų portaluose straipsnius apie mobilaus ryšio tiekėjus?

Ar juos skaitote?

Kokius dažniausiai Jums tenka skaityti straipsnius apie operatorius? (pasirinkti ne daugiau , nei 3 variantus)

Susikurti savo anketąAtsakyti į šią anketą