VARTOTOJŲ INDIVIDUALIOS IR SOCIALINĖS ORIENTACIJOS ĮTAKA PRABANGOS PREKĖS ŽENKLO VERTĖS SUVOKIMUI IR KETINIMUI PIRKTI ORIGINALŲ AR PADIRBTĄ PREKĖS ŽENKLĄ

Sveiki,

 

esu Vilniaus Universiteto rinkodaros ir integruotos komunikacijos magistro studijų studentė. Šiuo metu rašau mokslo tiriamąjį darbą ir atlieku respondentų apklausą, siekdama išanalizuoti vartotojų orientacijos į save ir į grupes įtaką prabangos prekės ženklo vertės suvokimui ir ketinimui pirkti.

 

Jeigu esate 18 metų ar vyresnis (-ė) ir esate pirkęs (-usi) prabangos prekes, būčiau labai dėkinga, jeigu atsakytumėte į toliau pateikiamus klausimus. Visi atsakymai yra konfidencialūs ir nebus naudojami jokiais kitais tikslais, išskyrus šiam mokslo tiriamajam darbui.

 

 

Prabangos prekės – tai tokios prekės, kurios yra pažymėtos plačiai pripažintais prestižiniais prekės ženklais ir gali būti apibrėžtos kaip nebūtinos, tačiau suteikiančios komforto, pasitikėjimo savimi jausmą ir malonumą jas įsigyjant ir vartojant. Jos yra aukštos kainos ir kokybės.

 

Žmonių grupės - tai šeima, draugai, kolegos. Vertindami atsakymus, galvoje turėkite tas, į kurias labiausiai lygiuojatės, laikote siekiamybe.

 

Klastotės -  tai prestižinių prabangos prekių ženklų dublikatai, kurie yra nelegalūs, žemos kainos, dažnai prastesnės kokybės.

VARTOTOJŲ INDIVIDUALIOS IR SOCIALINĖS ORIENTACIJOS ĮTAKA PRABANGOS PREKĖS ŽENKLO VERTĖS SUVOKIMUI IR KETINIMUI PIRKTI ORIGINALŲ AR PADIRBTĄ PREKĖS ŽENKLĄ

1. Ar per paskutinius 3 metus esate pirkę savo naudojimui bent vieną produktą, kuris būtų pažymėtas bent vienu iš toliau nurodytų prabangos prekės ženklų:

1. Ar per paskutinius 3 metus esate pirkę savo naudojimui bent vieną produktą, kuris būtų pažymėtas bent vienu iš toliau nurodytų prabangos prekės ženklų:

2. Jums pateiktos tam tikros asmeninės vartotojo savybės, kurias turite įvertinti 7-ių balų skalėje pagal tai, kiek stipriai jos atitinka Jūsų charakterio bruožus.

3. Galvokite apie anksčiau pasirinktus arba trokštamus prabangos prekės ženklus ir įvertinkite, kiek sutinkate su žemiau išvardintais teiginiais:

4. Galvokite apie anksčiau pasirinktus arba trokštamus prabangos prekės ženklus ir įvertinkite, kiek sutinkate su žemiau išvardintais teiginiais:

5. Galvokite apie anksčiau pasirinktus arba trokštamus prabangos prekės ženklus ir įvertinkite, kiek sutinkate su žemiau išvardintais teiginiais:

6. Galvokite apie anksčiau pasirinktus arba trokštamus prabangos prekės ženklus ir įvertinkite, kiek sutinkate su žemiau išvardintais teiginiais:

7. Galvokite apie anksčiau pasirinktus arba trokštamus prabangos prekės ženklus ir įvertinkite, kiek sutinkate su žemiau išvardintais teiginiais:

8. Galvokite apie anksčiau pasirinktus arba trokštamus prabangos prekės ženklus ir įvertinkite, kiek sutinkate su žemiau išvardintais teiginiais:

9. Prabangos rinkoje egzistuoja suklastoti prekės ženklai – tai prestižinių prabangos prekių ženklų dublikatai, kurie yra nelegalūs, žemos kainos, dažnai prastesnės kokybės. Galvokite apie anksčiau pasirinktus arba trokštamus prabangos prekės ženklus ir įvertinkite, kiek sutinkate su žemiau išvardintais teiginiais:

10. Galvokite apie anksčiau pasirinktus arba trokštamus prabangos prekės ženklus, kurie šiame klausime yra įvardijami kaip "x" ir įvertinkite, kiek sutinkate su žemiau išvardintais teiginiais:

11. Jūsų amžius:

12. Jūsų lytis:

13. Jūsų vidutinės pajamos, tenkančios vienam šeimos nariui per mėnesį:

14. Jūsų išsilavinimas:

Susikurti savo anketąAtsakyti į šią anketą