Vartotojų elgsenos motyvai vaikams skirtų maisto produktų segmente

Ši anketa skirta kursinio darbo praktinės dalies pagrindimui, atliekant išsamią Lietuvos vartotojų, turinčių vaikų ir perkančių specialiai jiems skirtus maisto produktus, motyvų analizę
Anketos rezultatai yra viešai prieinami

Kiek turite vaikų iki 16m.?

Kiek Jums metų?

Ar manote, kad mamos mėgsta savo vaikams pirkti specialius vaikiškus maisto produktus?

Kiek Jūsų šeimos pajamų tenka vienam nariui per mėnesį?

Mamos prašo vaikų patarimo, kuriuos maisto produktus jiems pirkti:

Kaip dažnai Jūsų šeimoje vartoja specialius produktus vaikams ( pvz, vaikiškas pieniškas dešreles)?

Jeigu vaiką sudomino tam tikras maisto produktas, mama greičiausiai jį nupirks:

Jus dažniau paskatintų pirkti vaikams skirtus maisto produktus:

Sudėliokite skaičius, kuriai savybei, rinkdamiesi produktą, teikiate prioritetą:

Pagrinde vaikai mėgsta sveikus maisto produktus:

Patraukliai atrodanti pakuotė vaikams yra svarbiausia, kad tikrai patiktų maistas:

Mamoms patinka pirkti produktus vaikam, kurių pakuotėje yra tam tikri priedai (lipdukas, žaislas)

Jeigu vaikams skirto produkto pakuotė yra patraukli, jis kainuos daugiau:

Vaikams skirtų maisto produktų sudėčiai jų mamos skiria didelią reikšmę:

Mamos nepriskaičiuoja pinigų už vaikams skirto produkto pakuotę,nes jį laiko itinkokybišku produktu:

Jiegu įpakavimas labai patrauklus, produktas nebus aukštos kokybės:

Mamos perka maisto produktus specialiai skirtus vaikams ne dėl jų patrauklumo,o dėl sveikos sudėties

Vaikai nuolatos prašinėja mamų konkretaus produkto, kad jį mamos nupirktų:

Mamos mano, kad patrauklių ekologiškų maisto produktų įpakavimas skatins vaikus norėti jų:

Pasirodė naujas patrauklaus įpakavimo ekologiškas produktas, ir mama nupirks nes manokad jis patiks

Mama yra sprendimo priėmėja, todėl jai nesvarbu, ar vaikui kažkuris produktas patrauklus: