VARTOTOJŲ ELGSENA SUNKMEČIU

Gerb. respondente, šiuo metu atlieku tyrimą, kurio tikslas – nustatyti vartotojų elgsenos nuostatas ekonominės krizės laikotarpiu. Pašau Jūsų atsakyti į anketoje pateiktus klausimus, atsakymus pažymint “X”. Anketa yra anoniminė, o jūsų pateikti atsakymų rezultatai bus panaudoti diplominiame darbe. Iš anksto dėkoju už nuoširdžius atsakymus
Rezultatai yra prieinami tik autoriui

1. Ar sutinkate su šiais teiginiais

visiškai nesutinkunesutinkunei sutinku nei nesutinkusutinkuvisiškai sutinku
Jūsų gyvenimas ekonominės krizės laikotarpiu pablogėjo
Ekonominės krizės metu Jūsų/Jūsų šeimos pajamos sumažėjo
Dėl ekonominės krizės Jūs jaučiate didesnę įtampą darbe nei anksčiau
Dėl finansinio nestabilumo ir ateities neapibrėžtumo Jūs jaučiatės mažiau saugus (-i) nei anksčiau

2. Kaip Jus įtakoja ekonominė krizė? ✪

kita

3. Ar sutinkate su žemiau nurodytais teiginiais

visiškai nesutinkunesutinkunei sutinku nei nesutinkusutinkuvisiškai sutinku
Šiuo metu yra tinkamas laikas pirkti ilgo laikotarpio vartojimo produktus, pvz. automobilį, baldus, buitinę technika ir t.t.
Šiais metais Jūs planuojate pirkti ilgo vartojimo produktus, pvz. automobilį, buitinę techniką, elektroniką ir t.t.
Sugedus ilgo vartojimo produktui, pvz. buitinei technikai, Jūs esat linkęs ją taisyti, negu pirkti naują
Šiuo metu Jūs rečiau perkate pirmo būtinumo prekes nei anksčiau
Šiuo metu Jūs mažiau išleidžiate pinigų laisvalaikiui ir daugiau taupote nei anksčiau
Šiuo metu Jūs perkate pigesnius maisto produktus nei anksčiau
Šiuo metu Jūs esat linkęs labiau derėtis dėl produktų kainos nei anksčiau
Šiuo metu Jūs dažniau perkate tas trumpo vartojimo prekes, kurioms taikomos nuolaidos ar išpardavimo akcijos
Ekonominės situacijos netikrumas verčia Jus keisti savo gyvenimo, laisvalaikio ir vartojimo įpročius
Pirkdamas Jūs visada lyginate produktų kainas
Jūs manote, kad šiais metais produktų ir paslaugų kainos didės
Jūs ieškote reklamos ar informacijos, kuri informuoja apie produktų išpardavimo akcijas
Jūs perkates taspačias prekes , tačiau pigesnių prekės ženklų.
Jūs dažniau renkatės akcijinius produktus, (pvz. 3 už dviejų kainą)

4. Pažymėkite, kuriuos produktus pirkote per pastaruosius 1 metus? ( galimi keli atsakymo variantai )

kita

5. Sunkmečiu Jūs didžiają pajamų dalį išleidžiate :

6. Ar sutinkate, kad ekonominės krizės laikotarpiu

visiškai nesutinkunesutinkunei sutinku nei nesutinkusutinkuvisiškai sutinku
pasikeitė Jūsų, kaip pirkėjo/vartotojo elgesys
esate priverstas (-ta) peržiūrėti savo materialines vertybes
esate priverstas (-ta) peržiūrėti prekių grupes, kurias rinkdavotės anksčiau
esate priverstas pirkti pigesnes ir prastesnės kokybės prekes

7. Ar sutinkate, kad mažesnį vartojimą sunkmečiu lemia:

visiškai nesutinkunesutinkunei sutinku nei nesutinkusutinkuvisiškai sutinku
mažesnės pajamos
didelis nedarbas
neaiški padėtis dėl ateities

8. Ar sutinkate su teiginiais

visiškai nesutinkunesutinkunei sutinku nei nesutinkusutinkuvisiškai sutinku
Pasibaigus ekonominei krizei vartotojai ir toliau bus atsargesni ir daugiau taupys
Po ekonominės krizės dar ilgą laiką vartojai bus labiau pažeidžiami ir bus mažiau užtikrinti dėl savo ateities
Ateityje vartotojai atsakingiau elgsis su savo pinigais
Per artimiausius 3 metus Jūs turėsite daugiau „laisvų“ pinigų atliekančių po būtiniausių išlaidų
Per artimiausius 3 metus Jūsų finansinė padėtis pagėrės
Šiuo metu prasideda ekonomikos atsigavimas Lietuvoje
Ekonominė krizė truks dar 2-3 metus

9. Jūsų lytis

10. Jūsų amžius

11. Jūsų šeimyninė padėtis

12. Jūsų išsilavinimas

13. Jūsų gaunamos vidutinės pajamos per mėn.