VARTOTOJŲ ELEKTRONINIŲ PARDUOTUVIŲ VERTINIMAS

Sveiki,

Aš esu Vilniaus Gedimino technikos universiteto studentas rašau baigiamąjį

darbą, kurio tema: „Produktų marketingas plėtojant elektroninę prekybą“. Jūsų atsakymai į žemiau pateiktus klausimus, būtų labai vertingi sėkmingam darbo įvykdymui.

Jūsų atsakymai yra anonimiški ir bus naudojami tik šio darbo rašymo metu.

Iš anksto dėkoju!

Anketos rezultatai yra viešai prieinami

1. Ar esate pirkę elektroninėse parduotuvėse? (Jei Jūsų atsakymas „Ne“, pereikite prie 13 klausimo)

2. Kaip dažnai perkate elektroninėse parduotuvėse?

3. Kuriose elektroninėse parduotuvėse dažiausiai perkate? (išvardinkite TRIS)

4. Kas lemia Jūsų sprendimą pirkti elektroninėje parduotuvėje? (galimi keli atsakymų variantai)

5. Kokias prekes dažniausiai perkate elektroninėse parduotuvėse? (galimi keli atsakymų variantai)

6. Kelias elektronines parduotuves žinote?

7. Kas Jus paskatina apsilankyti dar nežinomose elektroninėse parduotuvėse? (galimi keli atsakymų variantai)

8. Ar elektroninėse parduotuvėse esantys reklaminiai skydeliai (angl. banners) paskatina įsigyti reklamuojamas prekes?

9. Kokia informacija turėtų būti pateikiama apie prekes?

10. Ar esatę kreipęsi į elektroninės parduotuvės konsultantą? Jei TAIP, kokį atsakymą labiausiai vertinate?

11. Ar domitės elektroninių parduotuvių saugumu?

12. Įvertinkite kiekvienos iš nurodytų savybių įtaką pirkimui pagal jų svarbumą:

Labai svarbuSvarbuNeturiu nuomonėsNelabai svarbuNesvarbu
El. parduotuvės dizainas
El. parduotuvės interaktyvumas
Patogi ir paprasta paieška
Informacijos apie prekes ir parduotuvę kiekis
El. parduotuvės saugumas
Santykis su pardavėju
Rekomendacijos
El. parduotuvės žinomumas
Reklamos patrauklumas
Išskirtinių pasiūlymų suteikimas (akcijos)

13. Jūsų lytis

14. Jūsų amžius

15. Jūsų užsiėmimas