Vartotojų apsipirkimo įpročiai: privačios etiketės produktai mažmeninės prekybos tinkluose

Apklausą atlieka ISM universiteto tarptautinės magistrantūros studentė. Anketa skirta ištirti vartotojų apsipirkimo įpročius bei tendencijas. Anketa yra anonimiška, tad garantuojame Jūsų atsakymų slaptumą. Dėkui už kelias minutes, skirtas užpildyti šią anketą.
Rezultatai yra prieinami tik autoriui

1. Ar šiais metais pradėjote taupyti daugiau savo pajamų, palyginus su praėjusiais metais? ✪

2. Ar dauguma Jūsų perkamų produktų yra gerai žinomi prekių ženklai? ✪

3. Ar perkate privačios etiketės produktus (pvz., Rimi, IKI („Gurmanai“) ar MAXIMA („Optima linija“)? ✪

4. Ar per pastaruosius metus pradėjote dažniau rinktis privačios etiketės produktus? ✪

5. Jeigu į pastarąjį klausimą atsakėte Taip, Jums pateiktas 4 produktų krepšelis. Prašome, pažymėkite, kuriuos iš šių gerai žinomų prekės ženklų pakeitėte į Rimi, IKI („Gurmanai“) ar MAXIMA („Optima linija“) privačios etiketės produktus:

Jeigu atsakymas susideda iš daugiau, negu vieno atsakymo, pasirinkite kelis.

6. Prašome, nurodykite savo amžių: ✪

7. Ar šiuo metu esate dirbantis asmuo? ✪

8. Ar kas nors iš Jūsų šeimos narių šiuo metu yra nedirbantis/ ieškantis darbo? ✪

9. Ar Jūsų pajamos per pastaruosius 12 mėnesių sumažejo? ✪

10. Jeigu atsakymas į anksčiau pateiktą klausimą yra Taip, prašau, nurodykite keliais procentais apytiksliai sumažėjo Jūsų pajamos: