VARTOTOJO SUVOKIAMOS VERTĖS DIMENSINĖ STRUKTŪRA: MAŽMENINIO PREKYBOS DRABUŽIAIS TINKLO „H & M“ TYRIMAS

Klaipėdos universiteto Socialinių mokslų fakulteto studentė, rengdama magistro baigiamąjį darbą tiria, kokios vartotojo suvokiamos vertės dimensijos būdingos mažmeninės prekybos drabužiais tinklo „H&M“ vartotojų suvokiamai vertei. Prašau Jūsų atidžiai užpildyti klausimyną, kadangi Jūsų išsakyta nuomonė lems šios analizės išvadų teisingumą.  Jūsų nuomone teisingą atsakymą pažymėkite kryželiu ar pabraukiant.

1. Ar lankotės mažmeninės prekybos drabužiais tinklo „H&M“ Klaipėdos miesto parduotuvėje?

2. Skalėje nuo 1 iki 5, kur 1 reiškia visiškai neigiamą nuomonę, o 5 – visiškai teigiamą, pažymėkite savo nuomonę pateiktų teiginių atžvilgiu. Jei pateikto teiginio atžvilgiu neturite nuomonės, žymėkite 0.

3. Kiek kartų per sezoną lankotės mažmeninės prekybos drabužiais tinklo „H&M“ parduotuvėje Klaipėdoje?

4. Jūsų lytis:

5. Jūsų amžius:

6. Vidutinė pajamų suma, tenkanti vienam Jūsų šeimos nariui per mėnesį:

Sukurk savo anketąAtsakyti į šią anketą