Vartotojo sprendimo pirkti priėmimo procesas

Siekiama išsiaiškinti, kaip vartotojas nusprendžia įsigyti produktą ar paslaugą

Įsivaizduokite situaciją. Fotoaparatų gamintojas į rinką pristato naują kompaktinį fotoaparatą. Jūsų veiksmai:

Kas Jums daro didžiausią įtaką perkant?

Kaip reaguojate į kainos sumažinimą?

Koks turi būti produktas, kad sutiktumėte jį pirkti?

Kokią įtaką Jums daro produkto įsigijimo vieta?

Ar reklama įtakoja Jūsų apsisprendimą pirkti?

Jei produktas, kurį norite įsigyti yra priimtinas Jums, bet nėra priimtinas Jūsų artimiesiems, Jūs:

Ar prieš pirkdami daug mąstote?

Kodėl dažniausiai perkate naują produktą?

Ilgą laiką pirkote vieno gamintojo priduktus. Konkurentai pagamino naują gaminį, kuris, esą, yra tikrai kokybiškas. Jūs:

Ar mėgstate naujoves, ar labiau vertinate tai, kas patikrinta?

Jeigu Jums reikėtų rinktis iš kelių beveik identiškų produktų, kurių kaina panaši, Jūs:

Susikurti savo anketąAtsakyti į šią anketą