Vartotojo požiūris į sugretintą mados prekės ženklą: H&M ir Juozo Statkevičiaus atvejis
Kauno technologijos universiteto Ekonomikos ir verslo fakulteto magistrantė šiuo metu atlieka tyrimą, kurio tikslas – nustatyti veiksnius, turinčius stipriausią įtaką vartotojo požiūriui į sugretintą mados prekės ženką, analizuojant teorinį H&M ir Juozo Statkevičiaus prekių ženklų sugretinimo atvejį.
Sugretintas prabangos ir masinės mados prekės ženklas – tai toks drabužis ar aksesuaras, kuris yra sukurtas bendradarbiaujant aukštosios mados dizaineriui ir populiariam, vidutinėmis kainomis prekes parduodančiam, drabužių ar aksesuarų gamintojui. Šiuo atveju, rinkai yra pasiūlomas naujas bendros veiklos produktas, pažymėtas abiem bendradarbiaujančiais prekių ženklais.
Ši anketa yra anoniminė, todėl Jūsų atsakymai yra konfidencialūs ir viešai nepublikujojami – jie bus naudojami tik statistiškai apibendrinant tyrimo rezultatus.