Vartotojo emocinio patyrimo panaudojimas Lietuvos dramos teatrų rinkodaroje

 

 

Sveiki!
Esu Vytauto Didžiojo universiteto menų fakulteto, teatrologijos katedros magistro pakopos studentė. Rašau baigiamąjį darbą tema „Vartotojo emocinio patyrimo panaudojimas Lietuvos dramos teatrų rinkodaroje“. Prašau Jusų bendradarbiauti užpildant šią anoniminę anketą. Anketos užpildymas užims nedaug Jūsų laiko, o Jūsų pateikti atsakymai labai svarbūs.

Iš anksto dėkoju už pagalbą!

Anketos rezultatai yra prieinami tik anketos autoriui

1. Jūsų lytis?

2. Jūsų amžius?

3. Jūsų išsilavinimas?

4. Kokio teatro reklamą geriausiai įsimenate?

5. Kokiu būdu sužinote teatrų naujienas?

6. Teatro reklamoje (plakatuose, vaizdo ar garso įrašuose, organizuotose akcijose, skrajutėse) patraukia akį (galimi keli variantai):

7. Kaip vertinate naujųjų technologijų vartojimą teatro reklamose?

8. Renkantis vieną iš teatrų svarbu (galimi keli variantai):

9. Kokio stiliaus spektaklių norėtumėte daugiau repertuare?

10. Ar teatro personalas greitai reaguoja į pastabas, paklausimus, nusiskundimus?

11. Ar tenkina bilietų kainos ir spektaklio kokybės santykis?

12. Kaip dažnai lankotės teatre?

13. Su kuo dažniausiai einate į teatrą?

14. Atėjęs į teatrą tikitės (galimi keli variantai):