Vartotojo elgsena renkantis tarp kredito unijos ir banko

Siekdami įvertinti kredito unijos narių poreikius ir nuomonę apie unijų pranašumus prieš bankus, prašome Jūsų užpildyti anoniminę anketą. Anketos duomenys bus naudojami bendros unijos narių finansinės elgsenos tyrimui atlikti bei įvertinti unijos narių pasitenkinimą unijos teikiamomis paslaugomis. Anketą sudaro trys dalys. Pirmojoje susipažįstama su unijos nariu pagal jo statusą visuomenėje, antrojoje - atskleidžiami jo finansinės elgsenos ypatumai, trečiojoje - užduodami klausimai susiję su aptarnavimo unijoje kokybe. Iš viso - 30 klausimų, maksimali trukmė - 5 min.

Anketos rezultatai yra prieinami tik anketos autoriui

1. Jūsų lytis

2. Jūsų socialinė padėtis

3. Jūsų amžius

4. Šeimyninė padėtis

5. Vaikų šeimoje skaičius

6. Asmens pajamos

7. Gyvenamoji vietovė

8. Išsilavinimas

9. Šeimos narių, gyvenančių kartu skaičius

10. Ar turite nuosavą būstą registruotą Jūsų vardu

11. Ar jaučiatės laimingas?

12. Kaip manote, ar Jums reikalingas didesnis finansinis išprusimas - konsultacijos finansų tvarkymo klausimais?

13. Kokiomis paslaugomis unijoje naudojatės? (galimi keli pasirinkimai)

14. Kur taupymo paslaugos Jums atrodo patrauklesnės?

15. Kur skolinimosi sąlygos Jums atrodo palankesnės?

16. Jei indėlio (paskolos) palūkanos būtų palankesnės banke, nei unijoje:

17. Koks Jūsų nuomone yra pagrindinis unijos tikslas?

18. Ar be Unijos dar naudojatės kokio nors kito banko Lietuvoje paslaugomis?

19. Kodėl esate Kredito Unijos narys? (galimi keli pasirinkimai)

20. Koks bendravimo stilius Jums labiau patinka?

21. Ar Jūsų (mūsų) kredito unija priklauso Centrinei kredito unijai?

22. Ar manote, kad Jūsų narystės unijoje metu gavote iš unijos daugiau naudos, nei būtumėte gavę banke?

23. Neskaičiuodami atsakykite ką pasirinktumėte:

24. Kaip atsiskaitote dažniau?

25. Kur analogiška operacijos trukmė buvo Jums priimtinesnė (įskaitant laukimą eilėje)?

26. Kur informacija apie paslaugas Jūsų nuomone papasakojama aiškiau?

27. Ar Jus tenkina i-unijos paslaugos ir jų kokybė?

28. Įvertinkite skalėje nuo 1 (labai blogas) iki 5 (puikus) unijos darbuotojų aptarnavimo kokybę:

29. Ar esama informacija apie kredito uniją Jums lengvai pasiekiama ir suprantama?

30. Ar Jums pakanka informacijos apie unijos paslaugas?

Jei norite, kad su Jumis susisiektų ir pristatytų Jus dominančią unijos paslaugą, įrašykite savo el. paštą arba telefono numerį: