Vartotojo apsisprendimą apsilankyti maitinimo įstaigose lemiantys veiksniai

Sveiki, esame Vilniaus universiteto, Verslo informacijos vadybos studijų programos antro kurso studentės. Atliekame tyrimą apie tai, kaip vartotojo apsisprendimą apsilankyti maitinimo įstaigose paskatina socialiniame tinkle „Facebook“ maitinimo įstaigų talpinamos reklamos ir informacija. Būsime dėkingos jei skirsite savo laiko ir užpildysite šią anketą.

Anketos rezultatai yra viešai prieinami

1. Jūsų lytis?

2. Koks yra Jūsų amžius?

3. Kiek laiko per dieną praleidžiate socialiniame tinkle Facebook?

4. Kiek maitinimo įstaigų (restoranų, kavinių, greito maisto užkandinių ir pan.) sekate socialiniame tinkle Facebook?

5. Jūs sekate maitinimo įstaigų profilius socialiniame tinkle Facebook dėl šių išvardintų priežasčių:

Visiškai nesutinku
Nesutinku
Nei sutinku, nei nesutinku
Sutinku
Visiškai sutinku
Skelbiamų akcijų
Organizuojamų konkursų
Meniu naujienų
Organizuojamų renginių
Dienos pietų pasiūlymų
Naudingos informacijos (apie darbo laiką ir pan.)
Įdomaus pateikiamo turinio
Patrauklios talpinamos vaizdinės medžiagos

6. Kaip dažnai pastebite bendras reklamas, informaciją (talpinamą bet kokio tipo įstaigų) esančią socialiniame tinkle Facebook?

7. Kaip dažnai pastebite maitinimo įstaigų profilių talpinamas reklamas, informaciją socialiniame tinkle Facebook?

8. Kaip dažnai atliekate šiuos veiksmus maitinimo įstaigų Facebook profiliuose?

Dažnai
Kartais
Retai
Niekada
Dalinuosi randama informacija su draugais
Spaudžiu „patinka“
Komentuoju
Dalyvauju konkursuose
Aktyviai domiuosi, seku (skaitau, peržiūriu)
Specialiai ieškau informacijos

9. Koks yra Jūsų požiūris į maitinimo įstaigų reklamą, informaciją, talpinamą socialiniame tinkle Facebook?

10. Kiek sutinkate/nesutinkate su teiginiu, kad maitinimo įstaigų Facebook socialiniame tinkle talpinama reklama ir informacija turi reikšmės Jums priimant sprendimą ar apsilankyti maitinimo įstaigoje?

11. Ar esate lankęsi maitinimo įstaigoje, kurios talpinamą reklamą, informaciją pamatėte socialiniame tinkle Facebook?

12. Kaip dažnai apsilankote maitinimo įstaigoje kurios talpinamą reklamą, informaciją pamatėte socialiniame tinkle Facebook?

13. Jūsų nuomone, su kokiais veiksniais buvo susijęs Jūsų apsisprendimas apsilankyti maitinimo įstaigoje/įstaigose?

Pasirinkite kelis variantus.

14. Jūsų nuomone, su kokiais veiksniais dažniausiai buvo susijęs Jūsų apsisprendimas apsilankyti maitinimo įstaigoje/įstaigose?

Pasirinkite daugiausiai 3 variantus.

Prisiminkite paskutinį kartą kai pamatę socialiniame tinkle Facebook patalpintą maitinimo įstaigos reklamą, informaciją Jūs nusprendėte apsilankyti maitinimo įstaigoje. Remdamiesi šia patirtimi atsakykite į žemiau pateiktus klausimus. ____________________________________________________________________________________________________________________________ 15. Kokioje maitinimo įstaigoje lankėtės?

16. Apibūdinkite paskutinį apsilankymą maitinimo įstaigoje.

17. Kiek sutinkate/nesutinkate su teiginiu, kad suteikta paslauga atitiko maitinimo įstaigos Facebook socialiniame tinkle patalpintą reklamą ir informaciją?

18. Ar jūsų patirtis turės įtakos tolimesniam Jūsų domėjimuisi apie maitinimo įstaigos talpinamas reklamas, informaciją Facebook profilyje?

19. Koks yra Jūsų išsilavinimas?

20. Jūsų socialinė padėtis?