VARTOTOJ_ ELGSENOS POVEIKIS REKLAMAI SKIRTINGUOSE KULT_ROS KONTEKSTUOSE
Šis tyrimas yra atliekamas kaip kursinio darbo Kauno Technologijos Universitete dalis. Darbe yra tiriama vartotojų elgsena ir tarpkultūrinė reklama bei jų tarpusavio ryšiai. Tyrimo metu gauti rezultatai bus naudojami tik akademiniams tikslams ir Jūsų pateikta informacija nebus viešinama.
Jūsų amžius
Prisiminkite Jums labiausiai įsimintiną spausdintą reklamą. Koio tai produkto reklama?
- joks
- socialinė reklama dėl prostatos tikrinimosi
- Martini
- aras vyriškos kosmetikos
- Renginio
- DNB NORD banko paskola bustui
- pedigryy
- mobiliojo rysio
- Socialinė reklama apie mažamečių girtuokliavimą
- Kvepalai
Kokios reklamos detalės, Jums pasirodė įsimintiniausios? Pažymėkite žemiau pateikiamų kriterijų sąraše
Su kokiomis emocijomis Jūs siejate šią reklamą?
Kur Jūs matėte šią reklamą?
Kur Jūs matėte šią reklamą? (Įrašykite, jei matėte kitur)
- niekur
- Internete
- ant banko sienos
- laikraštyje