UserErnestasVVF
Results92
Vieša
Pranešti

Vandens pypkės tabako reklama ir pasirinkimo įtaka

Sveiki,

Esu Vilniaus kolegijos, Verslo vadybos fakulteto, Tarptautinio verslo programos, trečio kurso studentas. Atlieku apklausą apie tai, kokie pasirinkimai turi įtakos renkantis vieną ar kitą vandens pypkės tabako rūšį. Anketa yra anoniminė, o gauti rezultatai bus naudojami baigiamajame darbe.

Iš anskto dėkoju už jūsų laiką ir atsakymus!

Šios anketos rezultatai viešai nepublikuojami
1. Ar namie rūkote vandens pypkę? (Atsakius į šį klausimą - Ne, anketos netęskite)
2. Kaip dažnai perkate vandens pypkės tabaką? (Jeigu tabako gaminių neperkate arba juos perkate užsienyje, anketos netęskite)
3. Kokį vandens pypkės tabako, parduodamo Lietuvos mažmeninėse parduotuvėse, ženklą perkate dažniausiai?
4. Kokie kriterijai daro didžiausią įtaką jūsų perkamo tabako pasirinkimui?
1 - neįtakoja2 - iš dalies įtakoja3 - įtakoja
Kokybė
Kaina
Turinio pakuotėje kiekis
Prekės ženklo žinomumas
Parduotuvės konsultanto patarimai
Draugų rekomendacijos
5. Ar prieš einant į parduotuvę domitės rekomendacijomis internete?
6. Kaip parduotuvėje parduodami vandens pypkės priedai daro įtaką parduotuvės, kurioje planuojate pirkti tabaką pasirinkimą?
Daro įtaką
7. Ar esate pastebėję tabako reklamos socialiniuose tinkluose?
8. Ar reklama socialiniuose tinkluose daro įtaką jūsų pasirinkimui? (Jeigu į 7-tąjį klausimą atsakėte - Ne, praleiskite šį klausimą)
9. Pažymėkite, kuriais socialiniais tinklais naudojates (buvote prisijungęs bent kartą per pastarąją savaitę)?
10. Ar lankotės vandens pypkės baruose?
11. Kaip dažnai lankotės vandens pypkės baruose? (Jeigu į 10-tąjį klausimą atsakėte - Ne, praleiskite šį klausimą)
12. Ar bare ragautas skonis arba kaljano meistro rekomendacija turi įtakos jūsų sekančio apsipirkimo metu? (Jeigu į 10-tąjį klausimą atsakėte - Ne, praleiskite šį klausimą)
13. Jūsų lytis:
14. Jūsų amžius
15. Jūs esate:
16. Jūsų pajamos:
17. Kokiame mieste/rajone gyvenate?
18. Jūsų mieste esamos vandens pypkių, jų priedų ir tabakų parduotvės: