Vaizdo įrašų redagavimo pamokos nuotoliniu būdu

Kauno technologijos universiteto, informatikos fakulteto, nuotolinio mokymosi informacinių technologijų studentas Justas Mažintas atlieka tyrimą, kuriuo siekiama išsiaiškinti suaugusiųjų mokymosi ypatumus nuotolinėse vaizdo įrašų redagavimo pamokose, taikant mokomuosius vaizdo įrašus. Tyrimas taip pat apima mokymosi medžiagos kūrimo ir pateikimo iššūkius bei galimybes. Dėmesys skiriamas problemoms, su kuriomis susiduria pradedantieji, įskaitant kalbos barjerus, neaiškias pamokas ir sudėtingas naudotojo sąsajas.

Tyrimo duomenys bus naudojami rengiant magistro baigiamąjį darbą. Dalyvavimas apklausoje yra anonimiškas, o individualūs atsakymai nebus viešinami.

Ačiū už Jūsų atsakymus!

Rezultatai yra prieinami tik autoriui

Jūsų lytis?

Jūsų amžius:

Ar studijuojate?

Ar turite patirties mokantis nuotoliniu būdu?

Kaip vertinate savo vaizdo įrašų redagavimo įgūdžius?

Kokios pagrindinės kliūtys trukdo mokytis vaizdo įrašų redagavimo?

Kaip vertinate vaizdo įrašų redagavimo programų naudotojo sąsajas?

Kaip dažnai susiduriate su problema, kai mokomieji vaizdo įrašai nėra pritaikyti pradedantiesiems?

Kokiu būdu mokotės vaizdo įrašų redagavimo įgūdžių?

Ar mokomojoje medžiagoje naudojami vaizdo įrašai padeda jums geriau suprasti temas?

Ar Jums svarbu, kad mokomoji medžiaga būtų suskirstyta į aiškius ir trumpus žingsnius?

Kokie mokymo medžiagos pateikimo būdai Jums labiausiai tinka? (galimi keli atsakymai)

Ar svarbu, kad vaizdo pamokos būtų pateiktos Jūsų gimtąja kalba?

Kaip dažnai naudojate galimybę sustabdyti, atsukti ar pakartoti mokamąjį vaizdo įrašą?

Ar naudojami vaizdo įrašai suteikia galimybes savarankiškai tobulinti praktinius įgūdžius?

Kiek laiko galite skirti mokymuisi per dieną?

Ar susiduriate su dėmesio nukrypimu žiūrint mokomuosius vaizdo įrašus?

Jei taip, kokios yra pagrindinės priežastys? (įrašykite)

Kokių papildomų funkcijų ar elementų norėtumėte mokomuosiuose vaizdo įrašuose?

Ką jūsų manymu būtų galima patobulinti mokymosi procese siekiant geresnių rezultatų? (įrašykite)

Kokius sunkumus patiriate mokydamiesi naujų technologijų nuotoliniu būdu? (įrašykite)

Ar turėtumėte papildomų pastabų ar pageidavimų? (įrašykite)