Vaisvandenių vartojimas ir įsigijimo priežastys

Sveiki, gerbiamieji respondentai, esu Aleksandro Stulginskio universiteto logistikos ir prekybos specialybės studėntė. Atlieku tyrimą, kurio tikslas yra sužinoti respondentų nuomonę apie vaisvandenių vartojimą, populiariausius prekės ženklus, pardavimo skatinimo priemones. Anketa yra anoniminė. Duomenys bus naudojami tik mokymosi tikslams. Iš anksto dėkojame už atsakymus!:)

Rezultatai yra prieinami tik autoriui

1. Jūsų lytis:

2. Jūsų amžius:

3. Kaip dažnai lankotės prekybos centre „Šilas“?

4. Kiek kartų per savaitę perkate vaisvandenius (gira, energetiniai gėrimai, limonadai, sultys, šalta kava ar arbata, sausi gėrimai)?

5. Kokio prekės ženklo vaisvandenius dažniausiai Jus perkate?

6. Kodėl renkatės prieš tai pažymėtos prekės ženklą?

7. Kokios talpos dažniausiai Jus įsigyjate gėrimus?

8. Ar taikoma nuolaida (%) įtakoja Jūsų apsisprendimą įsigyti vieną iš vaisvandenių produktų?

9. Kuri iš žemiau išvardintų priemonių labiausiai paskatintų Jus įsigyti vaisvandenių?

10. Iš kur dažniausiai sužinote apie taikomas nuolaidas?

11. Kokią naudą Jums teikia suteikiama nuolaida?

12. Ar randate norimą vaisvandenių prekę prekybos centre „Šilas“?

13. Kokio mėgstamo vaisvandenio produkto pasigendante prekybos centre „Šilas"?