UserMEnd
Vieša
Pranešti

Vaistinių tinklo „Eurovaistinė“ rinkodaros priemonių efektyvumo tyrimas

Sveiki,

esu Monika Endriulaitytė, Socialinių mokslų kolegijos reklamos kūrimo studijų programos antrakursė. 
Rašau kursinį darbą ir atliekų tyrimą, kuriuo siekiu išsiaiškinti ar vaistinių tinklo „Eurovaistinė“ naudojamos rinkodaros priemonės yra efektyvios.

Anketa yra anoniminė. Susistemintus duomenis analizuosiu kursiniame darbe. 

Dėkoju už atsakymus.

Kada lankotės vaistinėje?
Kurioje vaistinėje apsiperkate dažniausiai?
Kas lemia Jūsų sprendimą renkantis vaistinę?
Pažymėkite, kiek sutinkate su šiais teiginiais apie „Eurovaistinę“ (1 - visiškai nesutinku, 5 - visiškai sutinku):
Įvertinkite „Eurovaistinėje“ taikomas nuolaidas ir akcijas:
Kaip dažniausiai sužinote apie nuolaidas, akcijas ir naujienas „Eurovaistinėje“?
Įvertinkite „Eurovaistinės“ informacijos, skleidžiamos šiais būdais, efektyvumą (1 - neefektyvu, 5 - labai efektyvu):
Ar turite pasiūlymų, kaip pagerinti informacijos apie „Eurovaistinės“ pasiūlymus sklaidą?
Jūsų lytis:
Jūsų amžius:
Jūsų išsilavinimas:
Jūsų pajamos per mėnesį:
Jūsų gyvenamoji vieta:

Anketos meniu

Rezultatų analizė

X - atsakymo trukmė sekundėmis, Y - atsakymų kiekis. Norėdami padidinti - žymėkite su pele. Sumažinti - spragtelėkite du kartus.

Atsakymų trukmė sekundėmis

Anketos statistika

Paspauskite ant valstybės detalesniems rezultatams
ŠiandienViso
Peržiūrėjimų12225
Atsakymų049

Žinutė anketos autoriui

Kita anketa »