Vaistinių tinklo „Eurovaistinė“ rinkodaros priemonių efektyvumo tyrimas

Sveiki,

esu Monika Endriulaitytė, Socialinių mokslų kolegijos reklamos kūrimo studijų programos antrakursė. 
Rašau kursinį darbą ir atliekų tyrimą, kuriuo siekiu išsiaiškinti ar vaistinių tinklo „Eurovaistinė“ naudojamos rinkodaros priemonės yra efektyvios.

Anketa yra anoniminė. Susistemintus duomenis analizuosiu kursiniame darbe. 

Dėkoju už atsakymus.

Kada lankotės vaistinėje?

Kurioje vaistinėje apsiperkate dažniausiai?

Kas lemia Jūsų sprendimą renkantis vaistinę?

Pažymėkite, kiek sutinkate su šiais teiginiais apie „Eurovaistinę“ (1 - visiškai nesutinku, 5 - visiškai sutinku):

Įvertinkite „Eurovaistinėje“ taikomas nuolaidas ir akcijas:

Kaip dažniausiai sužinote apie nuolaidas, akcijas ir naujienas „Eurovaistinėje“?

Įvertinkite „Eurovaistinės“ informacijos, skleidžiamos šiais būdais, efektyvumą (1 - neefektyvu, 5 - labai efektyvu):

Ar turite pasiūlymų, kaip pagerinti informacijos apie „Eurovaistinės“ pasiūlymus sklaidą?

Jei turite pasiūlymų, pateikite.

  1. Informacija apie papildus sportui treniruociu saleje.
  2. - komunikacijos strategijos viename sakinyje nesudėsi :)
  3. Neturiu komentarų.

Jūsų lytis:

Jūsų amžius:

Jūsų išsilavinimas:

Jūsų pajamos per mėnesį:

Jūsų gyvenamoji vieta:

Susikurti savo anketąAtsakyti į šią anketą