Vaistinių preparatų reklamos vertinimo anketa / farmacininkams ir gydytojams

Gerbiami, Respondentai,

Esu Vilniaus Gedimino technikos universiteto, 4 kurso, pramogų industrijos studentė ir šiuo metu atlieku baigiamąjį bakalauro darbą. Darbo tema - PRAMOGOS KAIP REIŠKINIO ELEMENTAI IR FUNKCIJOS AUDIOVIZUALINĖJE VAISTINIŲ PREPARATŲ REKLAMOJE: KOMUNIKACIJOS ASPEKTAS. Mano tikslas išsiaiškinti Lietuvos gyventojų požiūrį vaistinių preparatų sferoje. Man reikalinga specialistų nuomonė, prašau atsakyti į 8 klausimus. AČIŪ

Rezultatai yra prieinami tik autoriui

Vardas Pavardė

Darbo vieta

Kiek metų dirbate farmacijos/medicinos srityje?

Kaip manote ar vaistinių preparatų reklama yra reikalinga gyventojams?

Jūsų nuomone, ar naudojami pramoginiai elementai, įžymybės reklamoje yra reikalingi vaistų reklamoje?

Ar manote, kad Lietuvos įstatymai vaistinių preparatų reklamoje turėtų būti griežtesni?

Kas jums, kaip užsakovams, būtų svarbiausia vaistų reklamoje?

Ar klientai dažniau renkasi gydytojų rekomenduojamus vaistus ar tuos, kurie geriau išreklamuoti?

Ar jums asmeniškai šiuolaikinė vaistinių preparatų reklama yra įdomi ir patraukli?

Kaip manote, kodėl vaistų reklamos įstatymai daug griežtesni nei kitokios reklamos?