Vaikų, turinčių ASS, socialiniai - emociniai įgūdžiai
Gerb. Pedagoge,
Esu Vilniaus universiteto Švietimo akademijos magistrantūros II kurso studentė. Rašau baigiamąjį darbą, kurio tema: "Vaikų, turinčių autizmo spektro sutrikimą socialinių - emocinių įgūdžių ypatumai", kurio tikslas atskleisti vaikų, turinčių autizmo spektro sutrikimą socialinių - emocinių įgūdžių ypatumus. Tyrimo imtis apima vaikus, turinčius autizmo spektro sutrikimą, kurie ugdomi pradinėse klasėse.
Prašau skirti Jūsų brangaus laiko ir pasidalinti savo patirtimi. Kiekvieno Jūsų nuomonė svarbi ir padės įvykti tyrimui. Per tyrimą gauti duomenys bus pateikti nuasmenintai ir naudojami apibendrinimui, išvadose ir tik edukaciniuose aplinkose. Užtikrinu Jūsų duomenų anonimiškumą. Anketos pildymo trukmė iki 10 minučių.
Dėkoju už Jūsų skirtą laiką ir dalyvavimą!
VERTINIMO SKALĖ
Beveik visada - vaikas nuolat demonstruoja šį įgūdį daugelyje situacijų ir su įvairiais žmonėmis.
Dažnai - vaikas šį įgūdį demonstruoja keletu atvejų, ne vienoje situacijoje ir ne su vienu žmogumi.
Kartais - nors ir nedažnai, tačiau vaikas retkarčiais demonstruoja šį įgūdį.
Beveik niekada - vaikas demonstruoja šį įgūdį tik retais atvejais, arba niekada to nedaro. Neįprasta matyti vaiką demonstruojant šį įgūdį kasdieninėse situacijose.