Vaikų kūrybiškumo ugdymas daile

Gerbiami Pedagogai,

Esu Marijampolės kolegijos vaikystės pedagogikos 4 kurso studentė Alvita Liudžiuvienė. Šiuo metu rašau baigiamąjį darbą, kurio tema „Vaikų kūrybiškumo ugdymas daile“. Kviečiu Jus sudalyvauti šio darbo tyrime ir padėti atskleisti  savo požiūrį, apie vaikų kūrybiškumo ugdymą daile darželyje.

Apklausa yra anoniminė, todėl gautų duomenų konfidencialumas garantuojamas. Šios anketos rezultatai naudojami tik moksliniams tikslams. Jūsų atsakymai yra labai svarbūs, todėl prašau nuoširdžiai atsakyti į pateiktus klausimus, remiantis savo patirtimi. Nuoširdus Ačiū!

Anketos rezultatai yra prieinami tik anketos autoriui

Kokia Jūsų kvalifikacija?

Koks Jūsų darbo stažas dirbant pedagoginį darbą?

Kaip Jūs suprantate, kas yra kūrybiškumas? (Pasirinkite 3 Jums svarbius teiginius)

Kaip Jūs manote, ar kūrybiškumas būdingas kiekvienam vaikui?

Kuo, Jūsų nuomone, yra naudinga dailės raiška ikimokykliniame amžiuje? (Pažymėkite 3 Jums svarbius variantus)

Išskirkite Jums svarbiausius 3 teiginius, į ką svarbu atsižvelgti ugdant vaikų kūrybiškumą daile?

Kaip manote, kuo naudinga vidaus ir lauko aplinka vaikų kūrybiškumo ugdymui daile? (Pasirinkite 3 variantus)

Išskirkite Jums svarbiausius 3 teiginius, kokia yra aplinka skatinanti kūrybiškumą daile?

Kas, Jūsų nuomone, labiausiai slopina vaikų kūrybiškumą dailėje? (Pažymėkite 3 variantus)

Kokias priemones dažniausiai naudojate dailės veiklų metu? (Pasirinkite 3 atsakymus)

Jūsų nuomone, kas turi didžiausią įtaką vaikų kūrybiškumui daile ikimokykliniame amžiuje? (Pasirinkite 3 variantus)

Kaip Jūs apibūdintumėt, kas yra „Mokytojo profesinis pedagoginis meistriškumas“ ugdant vaikų kūrybiškumą dailės veiklose? (Pasirinkite 3 variantus)

Jūsų nuomone, kokie yra pagrindiniai mokytojo pedagoginio meistriškumo bruožai bei ypatybės ugdant vaikų kūrybiškumą daile? (Pasirinkite 3 atsakymų variantus)

Kokius metodus dažniausiai renkatės kūrybiškumo ugdyme daile? (Pasirinkite 3 variantus)

Išskirkite Jums svarbiausius 3 teiginius, ko turėtų siekti pedagogas ikimokyklinio amžiaus vaikų kūrybiškumo ugdyme daile?