Užsienio (anglų k.) mokytojų nuomonės apie įtraukiojo ugdymo įgyvendinimą mokykloje tyrimas

Mielas mokytojau, 

Esu VU Šiaulių akademijos magistrantė, ir šiuo metu atlieku tyrimą, kurio tikslas – ištirti užsienio (anglų k.) mokytojų pedagoginės praktikos planavimą ir organizavimą įgyvendinant įtraukųjį ugdymą. Maloniai prašau sudalyvauti apklausoje, kuria siekiama nustatyti, kokia yra Jūsų patirtis siekiant kiekvieno mokinio įtraukties ir mokymosi pažangos. Jūsų nuomonė labai svarbi. Labai prašau atsakyti į visus anketos klausimus. Apklausa anoniminė, duomenys bus analizuojami ir pateikiami tik apibendrinti. 

Anketos rezultatai yra prieinami tik anketos autoriui

1. KELETAS KLAUSIMŲ APIE JUS: Koks Jūsų darbo mokykloje stažas?  ✪

2. Kokia Jūsų kvalifikacinė kategorija?  ✪

3. Su kelintų klasių mokiniais dirbate? (pažymėkite visus Jums tinkamus atsakymus)  ✪

4. Ar Jums teko dirbti su mokiniais: (pažymėkite visus Jums tinkamus atsakymus)  ✪

5. Ar šiuo metu Jūs dirbate su mokiniais, kuriems skirta specialiojo pedagogo pagalba?  ✪

6. Ar specialusis pedagogas ateina į klasę vesti pamokas kartu su Jumis? (atsakykite, jei klasėje yra vaikų, kuriems skirta specialiojo pedagogo pagalba)

7. O DABAR PRAŠOME ĮVERTINTI SAVO PEDAGOGINĘ PRAKTIKĄ, GALVODAMI APIE PAMOKAS, KURIAS VEDATE KASDIEN - PLANAVIMAS

Tikrai taipLyg ir taipNei taip, nei neLyg ir neTikrai neNežinau, negaliu atsakyti
Planuodamas pamoką numatau, kaip įtraukti kiekvieną mokinį
Mano mokiniai žino savo mokymosi tikslus
Ruošdamasis pamokai numatau galimybes mokytis skirtingais būdais (žodiniu, vaizdiniu, kinesteziniu ar kt. būdu)
Manau, kad kuo klasėje yra daugiau įvairesnių vaikų (iš skirtingų socialinių, kultūrinių aplinkų, skirtingų gebėjimų), tuo geriau
Ruošdamasis pamokai parengiu skirtingo lygio užduotis
Man pavyksta pasitelkti e – priemones užduotims diferencijuoti
Mano pamokoje silpnesni mokiniai dažnai nespėja ar nesugeba atlikti užduočių
Paprastai visiems klasės mokiniams skiriu vienodus namų darbus
Namų darbams dažnai skiriu tai, ko mokiniai nespėjo atlikti klasėje

8. MOKYMOSI ORGANIZAVIMAS

Tikrai taipLyg ir taipNei taip, nei neLyg ir neTikrai neNežinau, negaliu atsakyti
Mano mokiniams sekasi analizuoti ir planuoti savo mokymąsi
Mano pamokose noriai mokosi dauguma klasės mokinių
Mano pamokose mokiniai dažnai mokosi bendradarbiaudami porose ir grupėse
Projektiniai, kūrybiniai, eksperimentiniai mokinių darbai yra įprasta mokinių mokymosi veikla
Klasėje yra mokinių, su kuriais kiti vengia kartu dirbti
Aš su mokiniais dažnai kalbuosi apie žmonių įvairovę, skirtingas socialines aplinkas, negalią
Savo pamokose darbą grupėse visada organizuoju taip, kad grupę sudarytų įvairių gebėjimų mokiniai
Pamokoje kaip pedagoginį išteklių moku panaudoti vaikų skirtybes (pvz. kitakalbystę, negalią...)
Mokiniai geba pasakyti, kas sunku, patys paprašo pagalbos
Mano mokiniai padeda vieni kitiems po pamokų

9. ELGESIO VALDYMAS

Tikrai taipLyg ir taipNei taip, nei neLyg ir neTikrai neNežinau, negaliu atsakyti
Mano mokiniai laikosi susitarimų ir klasės taisyklių
Manau, kad mokinių elgesio problemas turi išsispręsti pats mokytojas
Pastabos, draudimai ir gąsdinimai mano mokinius veikia geriau nei paskatinimai
Dažniausiai stengiuosi nesikišti į mokinių santykius pamokos, pertraukų ar neformaliojo ugdymosi metu

10. PASIEKIMŲ IR PAŽANGOS STEBĖJIMAS

Tikrai taipLyg ir taipNei taip, nei neLyg ir neTikrai neNežinau, negaliu atsakyti
Palaikau ir skatinu kiekvieno savo mokinio išskirtinumą ir originalumą
Mūsų mokykloje yra vieninga kiekvieno mokinio individualios pažangos vertinimo sistema
Mano vertinimo sistema padeda kiekvienam mokiniui daryti pažangą
Per pamoką arba po jos kiekvienam mokiniui suteikiu informaciją apie tai, ką jis išmoko ir kur turėtų tobulėti
Aptariant mokymosi pasiekimus, mokinius skatinu lygiuotis į geriausiai besimokančiuosius

11. Ką siūlytumėte Jūsų mokykloje daryti kitaip, kad KIEKVIENAS vaikas patirtų sėkmę?

DĖKOJU UŽ ATSAKYMUS!