Uždelstų debitorinių įsiskolinimų (vėluojančių mokėjimų) prevencijos priemonių naudojimas įmonėse

Ši anketa skirta surinkti informacijai apie uždelstų debitorinių įsiskolinimų prevencijos priemones, taikomas įmonėse. Apklausa atliekama siekiant įvertinti, kaip kito įmonių sprendimai, pasirenkant šias prevencijos priemones, per praėjusius metus. Surinkti duomenys bus panaudoti efektyvesniems vėluojančių debitorinių įsiskolinimų prevencijos būdams numatyti.

Tyrimą atlieka Vilniaus Gedimino Technikos universiteto magistrė.

1. Kiek dienų su Jūsų įmone dažniausiai vėluoja atsiskaityti klientai (nuo mokėjimo termino pasibaigimo dienos)?

2. Dėl kokių pagrindinių priežasčių su Jumis vėluoja atsiskaityti Jūsų klientai? (galite pažymėti kelis variantus)

Kitas variantas

  1. Tai mūsų nuomonė. Tikslių priežasčių įvardinti negalime.
  2. dauguma klientų yra biudžetinės įstaigos
  3. Tiesiog klientai žino, jog mes jai pasitikime ir dėl to nėra verčia atsiskaityti kuo skubiau. Atsiskaitoma jiems patogiu laiku kelių dienų paklaida.
  4. Verslas - pinigai, o tada tik prekė, tad neišeina vėluoti.

3. Jei reikalaujate išankstinio apmokėjimo, kokiems klientams dažniausiai jo reikalaujate?

4. Kokių prevencijos priemonių Jūsų įmonė ėmėsi 2011 metais, vėluojančių mokėjimų rizikai sumažinti? (galite pažymėti kelis variantus)

5. Kelioms dienoms praėjus nuo sutartyje numatyto atsiskaitymo termino Jūs perduodate vėluojančius atsiskaityti klientus/partnerius skolų išieškojimo įmonei/-ėms?

6. Kokių prevencijos priemonių Jūsų įmonė imsis ateityje, vėluojančių mokėjimų rizikai sumažinti?

7. Kaip balais (nuo 0 iki 5) vertinate vėluojančių mokėjimų įtaką savo įmonei (kai 0 – jokios įtakos, 1 – įtaka labai maža, 2 – įtaka nedidelė, 3 – įtaka vidutiniška 4 – įtaka didelė, 5 – įtaka labai didelė)?

8. Kaip, Jūsų manymu, keisis uždelstų mokėjimų rizika per ateinančius 12 mėnesių?

9. Kam teikiate pirmenybę apmokėdami savo įsipareigojimus?

Sukurk savo anketąAtsakyti į šią anketą