UTENOS APYLINKĖS TEISMO ELEKTRONINIŲ PASLAUGŲ TEIKIMO INTERNETU ĮVERTINIMAS

Aš, Mykolo Romerio universiteto magistrantūros studentė, atlieku tyrimą tema „Elektroninių paslaugų diegimas Lietuvos teismų struktūroje: Utenos apylinkės teismo atvejo analizė“.

Apklausos tikslas – nustatyti kaip Teismo klientai vertina galimybę teismo teikiamas paslaugas (toliau – e. paslaugos) gauti internetu. Anketa yra anoniminė, jos apibendrinti rezultatai bus naudojami rašant magistro baigiamąjį darbą.

Prašau Jūsų atsakyti į pateiktus klausimus – Jūsų nuomonė padės įvertinti e. paslaugų kokybę.

Jums tinkančius atsakymus įrašykite arba pažymėkite.

Dėkoju už pateiktus atsakymus bei sugaištą Jūsų laiką!!!

1. Jūsų lytis:

2. Jūsų amžius:

3. Jūsų išsilavinimas:

4. Socialinė padėtis:

5. Kaip dažnai naudojatės internetu?

6. Kokia paslaugų teikimo forma Jums priimtiniausia?

7. Ar kada nors lankėtės e.teismas.lt tinklalapyje?

8. Kokiomis e.teismas.lt teikiamomis paslaugomis Jūs naudojatės?

9. Kaip dažnai naudojatės e.teismas.lt teikiamomis paslaugomis?

10. Iš kur sužinojote apie e.teismas.lt teikiamas paslaugas?

11. Ar Jums pakanka informacijos, kurią randate e.teismas.lt tinklalapyje?

12. Ar pateikta informacija e.teismas.lt tinklapyje Jums aiškiai suprantama?

13. Kaip vertinate teikiamų e. paslaugų kokybę?

14. Pažymėkite e.teismas.lt teikiamų e. paslaugų privalumus:

15. Pažymėkite e.teismas.lt teikiamų e. paslaugų trūkumus:

16. Kaip manote ar reikalinga plėsti e.teismas.lt teikiamų e. paslaugų spektrą?

17. Nurodykite priežastis, dėl kurių nesilankote e.teismas.lt tinklalapyje (atsakinėja tik tie respondentai, kurie 7 klausime atsakė, kad „Nesilanko e.teismas.lt tinklalapyje“):

18. Nurodykite priežastis, dėl kurių nesinaudojate e.teismas.lt teikiamomis paslaugomis (atsakinėja tik tie respondentai, kurie 6 klausime atsakė, kad priimtiniausia paslaugų teikimo forma „Tiesiogiai teikiamos paslaugos“ arba „Telefonu teikiamos paslaugos“ ir 7 klausime, kad nesilanko e.teismas.lt tinklalapyje):

19. Kaip manote ar teismo teikiamų paslaugų perkėlimas į elektroninė erdvę pagerins paslaugų teikimo kokybę?

20. Kaip manote ar ateityje e. paslaugos taps populiaresnės nei teikiamos tiesiogiai ar telefonu?

Susikurti savo anketąAtsakyti į šią anketą