Autorius: Pagalbosreikiadabar

BALTICUM
30
Gerb. respondente,Mes esameŠiaulių valstybinės kolegijos Verslo ir technologijų fakulteto komunikacijos vadybospirmo kursostudentai. Šiuo metu atliekame rinkodaros situacijos analizęUAB ,,Balticum".Garantuojame, kad ši anketa yra anoniminė, todėl prašau Jūsų atsakyti į pateiktus...
„Adidas“ prekinio ženklo žinomumas: klientų nuomonės tyrimas
48
Gerb. respondente,Esu Justas Risovas,Šiaulių valstybinės kolegijos Verslo ir technologijų fakulteto pirmo kurso organizacijos komunikacijos vadybos studentas. Šio tyrimo tikslasišsiaiškinti prekinio ženklo „Adidas“ žinomumą. Prašau atsakyti į žemiau pateiktus klausimus pasirinkus...
Ateities planai baigus mokyklą
104
Šia apklausa siekame išsiaiškinti, ką mūsų bendraamžiai planuoja veikti ateityje.