Autorius: KarinaT
Krizių komunikacijos ypatumai Lietuvos medicinos įstaigose
41
Mielas respondente, ši apklausa anonimiška ir konfidenciali. Jos dėka siekiama išsiaiškinti, Lietuvos medicinos įstaigų krizių komunikacijos ypatumus ir jų poveikį visuomenei. Tyrimo metu gauti duomenys bus magistro baigiamajam darbui.Ačiū, kad...
Vilniaus kūrybiškos paveldo vietokūros vaidmuo stiprinant miesto prekės ženklą
110
Mielas respondente, ši apklausa anonimiška ir konfidenciali. Jos dėka siekiama išsiaiškinti, kuo Vilniaus miesto prekės ženklui gali pasitarnauti kūrybinės vietokūros pritaikymas paveldo vietose. Tyrimo metu gauti duomenys bus naudojami moksliniam...
Paveldo aktualizavimas Lietuvoje
0
Mielas respondente, ši apklausa anonimiška ir konfidenciali. Jos dėka siekiama išsiaiškinti, kokie komunikacijos kanalai ir pritaikomos veiklos yra efektyviausios, norint pritraukti kuo didesnę visuomenės dalį į kultūrinius paveldo renginius ir...