Autorius: Deimante.G
UAB „Lidl“ korporatyvinės reputacijos vertinimas vartotojų požiūriu
104
Vytauto Didžiojo universitete atliekamas tyrimas, kuriuo siekiama nustatyti UAB „Lidl“ korporatyvinę reputaciją vartotojų požiūriu. Korporatyvinė reputacija, tai per tam tikrą laiką susiformavęs subjektyvus ir kolektyvinis požiūris apie įmonę, jos praeities veiksmų,...
Plastinės ir kosmetinės chirurgijos paslaugas teikiančių klinikų komunikacijos tyrimas
91
Gerb. respondente, Esu Deimantė Grigaliūnaitė, Vytauto Didžiojo universiteto, viešosios komunikacijos IV kurso studentė. Bakalauro baigiamajam darbui atlieku apklausą, siekdama išsiaiškinti visuomenės nuomonę apie plastinę ir kosmetinę chirurgiją, jų vykdomą komunikaciją...
Face-to-face or online communication?
33
Prašome atsakyti i klausimus apie jaunų žmonių bendravimą realybėje ir virtualioje erdvėje. Anketa anglų kalba;)Ačiū!