Ugdytojų požiūris į ikimokyklinio amžiaus vaikų dienos ritmo ypatumus

Gerb. Respondentai,

Esu Panevėžio kolegijos Socialinių mokslų fakulteto ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo programos IV kurso studentė. Rašau profesinio bakalauro baigiamąjį darbą tema „Ugdytojų požiūris į ikimokyklinio amžiaus vaikų dienos ritmo ypatumus“. Atlieku tyrimą, kurio tikslas ištirti pedagogų požiūrį apie vaikų poilsio organizavimą ikimokyklinio ugdymo įstaigoje. Prašau atsakyti į pateiktus klausimus, kurie reikalingi tyrimui. Anketa yra anoniminė. Jūsų dalyvavimas yra labai svarbus.

Ačiū už skirtą laiką.


Anketos rezultatai yra viešai prieinami

Jūsų amžius: (pasirinkite Jums tinkamą variantą)

Jūsų lytis (pasirinkite Jums tinkamą variantą)

Jūsų kvalifikacinė kategorija (pasirinkite Jums tinkamą variantą)

Jūsų pedagoginio darbo stažas metais (pasirinkite Jums tinkamą variantą)

Jūs dirbate (pasirinkite Jums tinkamą variantą)

Jūsų grupėje ugdomų vaikų amžius (keli galimi atsakymai):

Kiek Jums, kaip pedagogui, yra svarbu vaikų dienos ritmas ugdymo įstaigoje? (pasirinkite Jums tinkamą variantą)

Kaip dažnai laikotės dienos ritmo ugdymo įstaigoje? (pasirinkite Jums tinkamą variantą)

Kokias vaikų poilsio formas naudojate ugdymo įstaigoje? (pasirinkite Jums tinkamą variantą)

Kaip vertinate savo gebėjimą ugdymo procese organizuoti vaikų poilsį? (pasirinkite Jums tinkamą variantą)

Kaip dažnai kalbate su vaikais apie dienos ritmo svarbą? (pasirinkite Jums tinkamą variantą)

Kokias galimas naudas ar privalumus pastebite laikantis dienos ritmo? (pasirinkite Jums tinkamą variantą)

Kaip manote, kokią naudą ugdytiniai patiria laikantis dienos ritmo? (Galimi keli atsakymo variantai)

Poilsis padeda vaikams išreikšti savo emocijas, pagerinti nuotaiką, todėl poilsis reikšmingas psichologinei vaikų sveikatai (pasirinkite Jums tinkamą variantą)

Pažymėkite kokios, Jūsų nuomone, yra tinkamos veiklos formos ir būdai organizuojant pasyvų vaikų poilsį? (Pasirinkite Jums tinkančius atsakymus)