Ugdymo turinio planavimo ir vertinimo kokybė

Kiek ir kodėl ikimokyklinio amžiaus vaikams reikalingas pasiekimų ir pažangos vertinimas?

Kaip dažnai vertinate savo ugdytinius? (prašome pažymėti Jums tinkantį atsakymo variantą)

Kokiais principais grindžiate vertinimo procesą ? (prašome pažymėti Jums tinkantį atsakymo variantą)

Kokie vaikų pažangos ir pasiekimų vertinimo aspektai Jums labai svarbūs?

Ar laikotės įstaigos nustatytos vienodos ugdytinių pasiekimų vertinimo tvarkos?

Ar planuodami kasdienines veikla atsižvelgiate į vaikų vertinimą ir pažangą?

Kiek planuojama veikla susieta su grupės ir individualiais vaikų ugdymosi poreikiais?

Kas dalyvauja planuojant vaikų ugdymo procesą?

Susikurti savo anketąAtsakyti į šią anketą