UAB "Visas Transportas" (Siųsk24) Klientų pasitenkinimo lygiui nustatyti

Gerb. Kliente,

 

Aš esu Socialinių mokslų aukštosios mokyklos studentė. Šiuo metu rengiu baigiamąjį bakalauro darbą ir kviečiu dalyvauti tyrime, kurio metu bus siekiama nustatyti, klientų patirti bendraujant su UAB “Visas transportas” įmonės klientų aptarnavimu. Jūsų atsakymai padės įmonei tobulėti, siekti geresnių rezultatų, tiksliau išsiaiškinti jūsų poreikius ir svarbiausia - gerinti aptarnavimo kokybę.

Dėkoju, kad sutinkate dalyvauti tyrime, tai užtruks kelias minutes. Prašau pažymėti Jums tinkantį variantą. Kai kuriuose klausimuose galimi keli atsakymų variantai.

Anketa yra anoniminė, gauti atsakymai bus analizuojami tik mokslo pagrindais bei apklausos rezultatams analizuoti.

Anketos rezultatai yra prieinami tik anketos autoriui

Koks vartotojas esate?

Kaip dažnai Jūs naudojatės UAB „Visas transportas“ įmonės teikiamomis paslaugomis?

Kokiu būdu dažniausiai bendraujate su UAB „Visas transportas“ klientų aptarnavimu?

Su kokiu aptarnavimu Jums teko susidurti bendraujant su UAB „Visas transportas“?

Koks klientų aptarnavimas jums būtų labiausiai priimtinas?

Ko Jūsų manymų trūksta UAB „Visas transportas“ aptarnavimo metu?

Jūsų manymu, kokias klientų aptarnavimo problemas turi UAB „Visas transportas“?

Ar esate patenkinta(s) UAB „Visas transportas“ darbuotojų aptarnavimu?

Įvertinkite žemiau pateiktas klientų aptarnavimo darbuotojų savybes:

Visiškai nesvarbuNesvarbuSvarbuLabai svarbu
Teigiamas požiūris į klientą
Noras padėti
Kompetencija
Objektyvumas
Sąžiningumas
Atkaklumas

Kaip manote, kas lemia nekokybišką klientų aptarnavimą?

Jūsų organizacijos veiklos sritis:

Jūsų amžius: