Pradžia
Viešos
Prisijungti
Registruotis
14
prieš 7mėn.
jurate27
Pranešti
Pranešta
UAB ,,VILNIAUS VIEŠASIS TRANSPORTAS“ VIDINĖS KOMUNIKACIJOS GERINIMAS
Anketos rezultatai yra viešai prieinami
1. Jūsų amžius.
 ✪
18–25 m.
26–35 m.
36–45 m.
46–55 m.
56–65 m.
65 m. ir daugiau
2. Jūsų lytis.
 ✪
Moteris
Vyras
Nenoriu nurodyti
3. Jūsų išsilavinimas.
 ✪
Pagrindinis
Vidurinis
Aukštasis neuniversitetinis
Aukštasis universitetinis
4. Kuriai įmonės darbuotojų grupei priklausote?
 ✪
Vadovybė
Administratorius
Specialistas
Vairuotojas
Darbininkas
5. Kiek laiko dirbate UAB ,,Vilniaus viešasis transportas“?
 ✪
Iki 2 m.
2–5 m.
5–10 m.
10–15 m.
15–20 m.
20–25 m.
25–30 m.
30–35 m.
35–40 m.
40–45 m.
6. Kaip dažniausiai Jums tenka komunikuoti?
 ✪
Horizontalia kryptimi (tarp tų pačių lygmenų darbuotojų).
Vertikalia kryptimi (su skirtingų lygmenų darbuotojais).
7. Kaip vertinate UAB ,,Vilniaus viešasis transportas“ vidinę komunikaciją?
 ✪
Labai gera
Gera
Nei gera, nei bloga
Bloga
Labai bloga
Vidinė komunikacija įmonėje.
Vadovų komunikacija su darbuotojais.
Darbuotojų komunikacija su vadovybe.
Administracijos komunikacija su darbuotojais.
Darbuotojų komunikacija su administracija.
Vidinė komunikacija tarp padalinių.
Vidinė komunikacija tarp kolegų.
8. Kokį vaidmenį, Jūsų manymu, UAB ,,Vilniaus viešasis transportas“ atlieka vidinė komunikacija? (Galima rinktis iš kelių atsakymų.)
 ✪
Kontrolės
Baudimo
Informavimo
Motyvavimo
9. Kurios iš išvardytų ypatybių, Jūsų manymu, tiksliausiai apibūdina UAB ,,Vilniaus viešasis transportas“ vidinę komunikaciją? (Galima rinktis iš kelių atsakymų.)
 ✪
Atvira
Suvaržyta
Kontroliuojama
Laisva
Intensyvi
Vangi
Formali
Neformali
10. Kokių komunikacijos problemų Jums kyla UAB ,,Vilniaus viešasis transportas“?
 ✪
Problemų kyla bendraujant su vadovu.
Problemų kyla bendraujant su administracija.
Problemų kyla bendraujant tarpusavyje su kolegomis.
Su problemomis nesusiduriu.
Nenoriu atsakyti.
11. Kuriuos iš komunikacijos kanalų dažniausiai naudojate UAB ,,Vilniaus viešasis transportas“? (Galima rinktis iš kelių atsakymų.)
Elektroninis paštas
Pokalbis telefonu
Pranešimas telefonu (SMS)
Socialinis tinklas „Facebook“
Socialinis tinklas „Linkedin“
Pokalbis gyvai („akis į akį“)
Susirinkimai
12. Įvertinkite vadovybės vidinę komunikaciją su darbuotojais.
 ✪
Visiškai sutinku
Sutinku
Nei sutinku, nei nesutinku
Nesutinku
Visiškai nesutinku
Oficialus vadovybės bendravimas su darbuotojais vyksta sklandžiai.
Vadovybės pateikiama informacija apie dabartinę padėtį įmonėje yra aiški ir suprantama, komunikacija yra atvira ir skaidri.
Vadovybė organizuoja susirinkimus ir atvirai bei aiškiai informuoja apie pokyčius įmonėje, projektų eigą ir kitus svarbius dalykus.
Vadovybė girdi darbuotojų nuomonę ir atsižvelgia į jų poreikius.
Vadovybė pateikia informaciją ir siekia grįžtamojo ryšio.
Vadovybė rūpestingai atsižvelgia į emocinę darbuotojų būseną.
Darbuotojai sulaukia vadovybės dėmesio, paskatinimo ir palaikymo.
Vadovybė su darbuotojais bendrauja neformaliai.
Vadovybė demonstruoja teisingumą ir lygybę santykiuose su visais darbuotojais.
Komunikacija su vadovu tenkina Jūsų lūkesčius.
13. Kuris, Jūsų manymu, informacijos perdavimo būdas yra efektyviausias vadovybei bendrauti su darbuotojais? (Galima rinktis iš kelių atsakymų.)
 ✪
Elektroninis paštas
Pokalbis telefonu
Pranešimas telefonu (SMS)
Socialinis tinklas „Facebook“
Socialinis tinklas „Linkedin“
Pokalbis gyvai („akis į akį“)
Susirinkimai
Oficialūs raštai, dokumentai
14. Įvertinkite administracijos vidinę komunikaciją su darbuotojais.
 ✪
Visiškai sutinku
Sutinku
Nei sutinku, nei nesutinku
Nesutinku
Visiškai nesutinku
Oficialus administracijos bendravimas su darbuotojais vyksta sklandžiai.
Darbinę informaciją (nurodymai, tvarkos, instrukcijos ir pan.) administracija pateikia laiku.
Administracijos komunikacija yra atvira ir skaidri.
Administracija organizuoja susirinkimus, mokymus ir atvirai bei aiškiai informuoja apie pokyčius įmonėje, projektų eigą ir kitus svarbius dalykus.
Administracija girdi darbuotojų nuomonę ir atsižvelgia į jų poreikius.
Administracija rūpestingai atsižvelgia į emocinę darbuotojų būseną.
Administracija pateikia informaciją ir siekia grįžtamojo ryšio.
Administracija su darbuotojais bendrauja neformaliai.
Administracija demonstruoja teisingumą ir lygybę santykiuose su visais darbuotojais.
Komunikacija su administracija tenkina Jūsų lūkesčius.
15. Kuris, Jūsų manymu, informacijos perdavimo būdas yra efektyviausias administracijai bendrauti su darbuotojais? (Galima rinktis iš kelių atsakymų.)
 ✪
Elektroninis paštas
Pokalbis telefonu
Pranešimas telefonu (SMS)
Socialinis tinklas „Facebook“
Socialinis tinklas „Linkedin“
Pokalbis gyvai („akis į akį“)
Susirinkimai
Oficialūs raštai, dokumentai
16. Įvertinkite vidinę komunikaciją tarp atskirų padalinių.
 ✪
Visiškai sutinku
Sutinku
Nei sutinku, nei nesutinku
Nesutinku
Visiškai nesutinku
Įmonėje gana intensyvi komunikacija tarp atskirų padalinių.
Bendravimas su kolegomis iš kitų padalinių remiasi abipuse pagarba ir geranoriškumu.
Informacijos kiekis, gaunamas iš kitų padalinių, yra pakankamas.
Bendraujant su kolegomis iš kitų padalinių, gaunama informacija lengvai suprantama.
Įmonės struktūra sudaro palankias sąlygas darbuotojams keistis informacija tarp padalinių.
Įmonėje skatinama bendradarbiauti ir dalintis informacija tarp padalinių.
Įmonėje numatyti darbuotojų bendravimo su kitų padalinių nariais kanalai (pavyzdžiui, bendri renginiai ir pan.)
Komunikacija tarp atskirų padalinių tenkina Jūsų lūkesčius.
17. Įvertinkite komunikaciją su kolegomis.
 ✪
18. Įvertinkite, kaip Jūs jaučiatės UAB ,,Vilniaus viešasis transportas“.
 ✪
Visiškai sutinku
Sutinku
Nei sutinku, nei nesutinku
Nesutinku
Visiškai nesutinku
Įmonėje jaučiuosi tinkamai vertinamas (-a).
Įmonėje jaučiu palaikančią darbo atmosferą.
Mano darbo krūvis yra normalus.
Atlikdamas savo darbą dažnai patiriu stresą.
Darbe dažnai jaučiuosi pavargęs (-usi).
Aš gaunu tinkamą atlygį už savo atliekamą darbą.
Turiu visas reikalingas priemones, būtinas gerai atlikti savo darbą.
Aš pasitikiu savo įmonės vadovybe.
Mano santykiai su kolegomis yra puikūs.
Aš didžiuojuosi kad dirbu šioje įmonėje.
19. Dėl kokių priežasčių, Jūsų nuomone, UAB ,,Vilniaus viešasis transportas“ vidinė komunikacija sutrinka, netinkamai veikia, tampa neefektyvi? (Galima rinktis iš kelių atsakymų.)
 ✪
Darbuotojų ir kolegų nesutarimai
Statuso santykiai (baimė kreiptis į vadovybę ar administraciją)
Darbuotojų kompetencijos stoka
Vadovų kompetencijos stoka
Technologijų kliūtys (prasti telefonai, kompiuteriai ir pan.)
Elektroninių priemonių nepatikimumas
Adresato nepasiekiamumas (reikia bendrauti per tarpininkus)
Negebėjimas naudotis elektroninėmis priemonėmis
Fizinės ar psichologinės siuntėjo ar gavėjo kliūtys
„Eterio triukšmas“ (visa, kas iškraipo komunikaciją, jai trukdo, kliudo, ją slopina)
Kita (įrašykite)
20. Jūsų nuomone, kas padėtų pagerinti UAB ,,Vilniaus viešasis transportas“ vidinę komunikaciją? (Galima rinktis iš kelių atsakymų.)
 ✪
El. sistema ar programa, kuri leistų komunikuoti su įmonės darbuotojais
Tinklalapis, kuriame būtų skelbiama vidinė informacija tik darbuotojams
Mokymai darbuotojams, kaip naudotis el. technologijomis, kuriomis komunikuojama
Vidiniai mokymai, stiprinantys įmonės darbuotojų bendravimą
Neformalūs renginiai, suburiantys darbuotojus
Kita (įrašykite)
Siųsti atsakymą