UAB ,,Superturas" turizmo paslaugų skatinimas

Sveiki, esu trečio kurso Vilniaus kolegijos turizmo vadybos studentė. Atsakydami į anketos klausimus man labai padėsite, kadangi šios anketos apklausos rezultatai bus skirti baigiamojo darbo tiriamajai daliai. Tikslas yra nustatyti pardavimo skatinimo priemonių įtaką įmonėje ,,Superturas“. Informacija išliks konfidenciali. Ačiū!!!

Anketos rezultatai yra prieinami tik anketos autoriui

Lytis:

Amžius:

Ar mėgstate keliauti?

Kaip dažnai keliaujate?

Keliones organizuojate patys individualiai ar perkate turizmo agentūrose?

Ar žinote turizmo agentūrą ,,Superturas“?

Ar esate pirkę kelionę šioje agentūroje?

Kas būtent pritraukė jūsų dėmesį įsigyti čia kelionę (jeigu pirkote)?

Ar prekės/ paslaugos įsigijimui turi įtakos darbuotojų komunikacija?

Ar prekės/ paslaugos įsigijimui turi įtakos lojalumo planai?

Ar prekės/ paslaugos įsigijimui turi įtakos reklaminis įmonės įvaizdis?

Ar prekės/ paslaugos įsigijimui turi įtakos IT naudojimas?

Kuris iš veiksnių jus labiausiai skatina įsigyti prekę/ paslaugą?

Kokios apskritai pardavimo priemonės jus skatina pirkti? (galimi keli variantai)

Kaip vertinate ,,Superturo“ paslaugas?

Ar patrauktų jūsų dėmesį turizmo paslaugų programėlė, kuri leistų pasirinkti kokios įmonės naujienos domina, bei kiekvieną sukurtą naują produktą siustų jums į telefoną?

Ar kelionės įsigijimas elektroniniu būdu jums yra labiau priimtinas, negu pirkimas ir bendravimas tiesiogiai su turizmo agentu?

Kokiomis IT paslaugomis tenka naudotis perkant keliones?

Kokių IT paslaugų pageidautumėt perkant keliones?