UAB "Smulkus urmas" paskirstymo sistemos optimizavimas

Sveiki, esu Jovita. Studijuoju Vilniaus kolegijoje pagal Prekybos vadybos studijų programą. Atlieku tyrimą savo diplominiam darbui apie UAB "Smulkus urmas" paskirstymo sistemą. Prašau užpildyti anketą tuo atveju, jeigu UAB "Smulkus urmas" tiekia (arba tiekė anksčiau) prekes Jums. Ačiū!
UAB "Smulkus urmas" paskirstymo sistemos optimizavimas
Rezultatai yra prieinami tik autoriui

1.Kai UAB „Smulkus urmas“ pažada pristatyti produktus laiku:

2. Kai turiu problemą, UAB „Smulkus urmas“ klientų aptarnavimo skyrius rodo nuoširdžias pastangas jai išspręsti:

3. UAB „Smulkus urmas“ klientų aptarnavimo skyrius atlieka paslaugas tuo laiku, kaip ir buvo žadėta:

4. UAB „Smulkus urmas“ logistikos skyriaus specialistai aptarnauja greitai:

5. UAB „Smulkus urmas“ klientų aptarnavimo skyrius niekada nėra per daug užsiėmęs, kad atsakytų į man iškilusius klausimus:

6. Įmonės klientų aptarnavimo specialistai visada noriai padeda išspręsti iškilusias problemas :

7. Jaučiuosi saugus(-i) ir užtikrintas(-a) užsakydamas(-a) prekes per UAB „Smulkus urmas“ klientų aptarnavimo specialistus:

8. Įmonės klientų aptarnavimo specialistai yra paslaugūs:

9. UAB „Smulkus urmas“ klientų aptarnavimo specialistai turi pakankamai žinių, kad atsakytų į mano klausimus:

10. Galite drąsiai šią įmonę rekomenduoti kolegoms:

11. Įmonės pristatomi produktai yra saugiame įpakavime:

12. PVM Sąskaitos - faktūros ir važtaraščiai yra teisingi ir aiškūs, o terminai juose yra suprantami:

13. Prekes pristatantys vadybininkai gerai atlieka savo darbą, yra malonūs ir paslaugūs :

14. Kokios informacijos, susijusios su logistika, Jums labiausiai trūksta?

15. Kas, Jūsų manymu, logistikos skyriaus veikloje turėtų būti patobulinta?

16. Labai prašome pakomentuoti, prieš tai pasirinkto klausimo variantą (-us)

17. Ar Jums per pastaruosius metus teko patirti nemalonumų su logistikos klientų aptarnavimo skyriumi?

Jeigu pasirinkote atsakymą "Ne", prašome pereiti prie 22 klausimo.

18. Jeigu į prieš tai esantį klausimą atsakėte "Taip", tai dėl kokių priežaščių kilo nemalonumų?

19. Jeigu galite pakomentuokite prieš tai pasirinkto klausimo variantą (-us)

20. Ar Jūsų problema buvo išspręsta?

Jei prieš tai atsakėte "Ne" pakomentuokite:

21. Ar Jūs buvote patenkintas/a problemos sprendimu?

22. Kiek laiko užsisakinėjate prekes iš UAB „Smulkus urmas“?

Jeigu turite komentarų maloniai prašome Juos išreikšti čia! Ačiū!