UAB "SENUKŲ PREKYBOS CENTRAS" PREKIŲ SANDĖLIAVIMO PROCESO TYRIMAS
Sveiki, Esu Vilniaus kolegijos Verslo vadybos fakulteto trečio kurso studentė Arūnė Plučiūtė. Atlieku UAB „Senukų prekybos centras“ prekių sandėliavimo proceso tyrimą, kurio metu renku informaciją savo baigiamąjam darbui. Prašau atidžiai ir nuoširdžiai atsakyti į visus pateiktus klausimus. Užtikrinu, kad visa informacija, kurią pateiksite, bus visiškai konfidenciali. Ačiū, kad dalyvaujate šiame tyrime!
Kiek laiko laukiate atkraunamų prekių UAB "Senukų prekybos centras"?
Kas Jūsų nuomone labiausiai įtakoja prekių pristatymo laiką?
Jeigu 2 - ame klausime pažymėjote atsakymą " darbuotojų asmeninės savybės", pakomentuokite plačiau kokios.
Ar atkraunamos prekės tinkamai supakuotos, paruoštos transportui?
Kaip Jūs manote, ką reiktų pkeisti, norint patobulinti prekių sandėliavimo procesą UAB "Senukų prekybos centras"?
- Šiame prekybos centre visada randu pagal mano asmeninį poreikį ir finansines galimybes atitinkančias prekes. "Senukai" siūlo kokybiškas prekes. Bet problemą matau kitą. "Senukų prekybos centras" turi padalinius visoje Lietuvoje. Tenka pabūvoti įvairiuose Lietuvos didmiesčiuose ir rajonuose. Remiantis asmeniniu patyrimu, pastebėjau tokią tendenciją, jog mažesnių miestų "Senukuose" darbuotojams trūksta darbo etikos su klientais. Principe kai kur elgiamasi taip: "pats pasiimk, susirask, ko čia dar nesupratai ir pan.". Klausimas kyla: kokiems tikslams konsultantai yra tuomet reikalingi?Nesuprantu, pas kurį kreiptis, kas už ką atsakingas, nes pirmas nurodo konsultuotis pas kitą, kitas vėl pas trečią... Žodžiu, reikia tobulinti šitą dalį ir įvesti etikos taisykles, kurių būtų laikomasi, kad orientacija būtų į klientą, o ne į procesą.
Kokiomis priemonėmis, Jūs, tobulintumėte prekių sandėliavimo procesą?
- Kadangi darbuotojų taip lengvai nepakeisi, siūlau įvesti griežtas darbo taisykles, kurios apibrėžtų darbuotojų funkcijas pirmiausia, jų atsakomybę, aptarnavimo kultūrą ir įvesti skundų ir sankcijų mechanizmą (kad klientai galėtų skųstis administracijai ar kažkokiam kitam valdymo organui, jeigu tokį turi, dėl nepilnavertiško aptarnavimo). Manyčiau, tai išeitų į naudą tiek įmonei, nes didele dalimi nuo darbuotojų elgesio priklauso įmonės įvaizdis, tiek klientams, kurie išėję iš centro liktų patenkinti ir sugrįžtų dar kartą, nes darbuotojai laikytųsi darbo taisyklių.