UAB „OMNIVALT“ REPUTACIJOS STIPRINIMAS PASITELKIANT VERTYBIŲ SKLAIDĄ SOCIALINIUOSE TINKLUOSE

Sveiki, esu trečio kurso Kauno kolegijos Taikomosios komunikacijos studijų programos studentė Karolina Buckiūnaitė. Šiuo metu rašau baigiamąjį darbą ir atlieku tyrimą, kurio metu siekiama išsiaiškinti „OmnivaLT“ klientų patirtis bei nuomonę apie organizacijos skleidžiamą vertybių komunikaciją reputacijai stiprinti. Pateikta apklausa yra anoniminė, gauti rezultatai bus naudojami tik tyrimo tikslams vykdyti.

Apklausą sudaro 28 klausimai. Atsakyti į juos užtruksite iki 7 minučių.

Anketos rezultatai yra prieinami tik anketos autoriui

Kokia Jūsų lytis?  ✪

Koks Jūsų amžius? ✪

Koks Jūsų išsilavinimas? ✪

Kokia yra Jūsų pagrindinė veikla šiuo metu? ✪

Kurioje apskrityje gyvenate? ✪

Ar esate patenkintas/a „OmnivaLT“ atliekamu darbu ir teikiamomis paslaugomis? ✪

Kaip Jūs vertinate „OmnivaLT“ viešai skelbiamą informaciją apie savo deklaruojamas vertybes? ✪

Kaip manote kiek efektyviai „OmnivaLT“ panaudoja klientų atsiliepimus organizacijos tobulėjimui stiprinant reputaciją? ✪

Ar jaučiate, kad „OmnivaLT“ komunikuojamos vertybės atitinka šiuolaikinės visuomenės lūkesčius? ✪

Kaip vertinate „OmnivaLT“ pastangas tobulinti savo vertybes (pvz., klientų pasitenkinimas, aptarnavimas, vertybių komunikacija socialiniuose tinkluose, reputacijos stiprinimas)? ✪

Kiek „OmnivaLT“ komunikuojamos vertybės yra svarbios renkantis paslaugų teikėją? ✪

Kaip manote, kiek „OmnivaLT“ atvirai komunikuoja apie problemas ir jų sprendimo būdus socialiniuose tinkluose? ✪

Ar rekomenduotumėte „OmnivaLT“ kaip paslaugų teikėją dėl jų puoselėjamų vertybių? ✪

Kaip Jūs sužinote informaciją apie „OmnivaLT“ ir jų teikiamas paslaugas? ✪

Kaip dažnai, Jūsų nuomone, „OmnivaLT“ atnaujina informaciją savo sklaidos kanaluose – svetainėje ir socialiniuose tinkluose? ✪

Kaip manote, kiek „OmnivaLT“ efektyviai panaudoja atsiliepimus ir klientų grįžtamąjį ryšį savo informacijos sklaidoje? ✪

Kaip vertinate „OmnivaLT“ viešai skelbiamą informaciją apie paslaugų tobulinimą siekiant naujovių? ✪

Ar manote, kad „OmnivaLT“ vertybės ir praktika yra suderinamos? ✪

Kaip manote, kokie veiksniai labiausiai trukdo „OmnivaLT“ reputacijai?  ✪

Ką „OmnivaLT“ galėtų padaryti, kad geriau komunikuotų savo vertybes ir misiją? ✪

Ar norėtumėte, kad „OmnivaLT“ darbuotojai daugiau dalintųsi savo patirtimi socialiniuose tinkluose? ✪

Kaip vertinate „OmnivaLT“ matomumą socialiniuose tinkluose? ✪

Kiek „OmnivaLT“ komunikacija socialiniuose tinkluose yra įtikinama? ✪

Kaip vertinate „OmnivaLT“ reagavimą į klientų atsiliepimus ir skundus socialiniuose tinkluose? ✪

Kaip dažnai „OmnivaLT“ komunikacija socialiniuose tinkluose veikia Jūsų nuomonę apie įmonę? ✪

Kaip dažnai ieškote atsiliepimų apie būsimą darbdavį ir jo reputaciją socialiniuose tinkluose? ✪

Kaip vertinate „OmnivaLT“ kaip darbdavį? ✪

Ar Jums rūpi organizacijos puoselėjamos vertybės ir jos vidinė kultūra? ✪