UAB "Omnitel" auksinių klientų apklausa
Vytauto Didžiojo Universiteto Ekonomikos ir vadybos fakultetas atlieka tyrimą. Norime išsiaiškinti UAB „Omnitel“ auksinių klientų elgsenos pokyčių ypatumus ekonomikos recesijos laikotarpyje, todėl prašome Jus atsakyti į toliau pateiktos apklausos klausimus.
Labai vertiname Jūsų dalyvavimą, kiekvieno (-s) atsakymai ir komentarai yra labai svarbūs ir naudingi. Ši apklausa yra anoniminė, duomenys bus analizuojami ir pateikiami tik apibendrinta forma.1. Toliau išvardintos tipinės situacijos. Įvertinkite kiekvieną iš galimų situacijų, kurioje Jūs, kaip auksinis UAB „Omnitel“ klientas, pasielgtumėte. Jei situacija Jums atrodo visiškai neaktuali ar nesvarbi (atitinkamu klausimu neturite nuomonės), pateiktoje įvertinimų skalėje apibraukite „0“.Tolesni vertinimai aiškinami taip: jei pateikta situacija Jums atrodo labai mažai aktuali, apibraukite „1”, mažai aktuali – apibraukite „2” ir t.t , jei labai tiksliai nusako Jūsų tikėtiną elgseną (jums yra labai svarbi), įvertinimų skalėje žymėkite „5”.
Kiekvieno klausimyne pateikiamo teiginio pradžia:
Galbūt nutraukčiau bendradarbiavimą su UAB „Omnitel“, jei. ..