UAB "MOKI VEŽI" Marketingo komplekso tobulinimo tyrimas

UAB "MOKI VEŽI" Marketingo komplekso tobulinimo tyrimas
Rezultatai yra prieinami tik autoriui

1. Ar lankotės MOKI-VEŽI parduotuvėse?

2. Kaip dažnai lankotės MOKI-VEŽI parduotuvėse?

3. Pažymėkite priežastis, dėl kurių perkate MOKI-VEŽI parduotuvėse:

4.Kokiose panašaus profilio parduotuvėse lankotės?

5. Kokia, Jūsų nuomone, MOKI-VEŽI prekių asortimentas?

6. Į kuriuos veiksnius labiausiai kreipiate dėmesį rinkdamiesi prekę?

7. Kaip vertinate MOKI-VEŽI parduotuvėse parduodamų prekių kokybę?

8. Ar esate iš esmės patenkinti MOKI-VEŽI parduotuvėse teikiamomis paslaugomis?

9. Ar Jus tenkina MOKI-VEŽI parduotuvėse parduodamų prekių kokybės ir kainos santykis?

10. Ar sutinkate su teiginiu, kad MOKI-VEŽI konkurentai siūlo geresnes kainas?

11. Kokie Jūsų pasiūlymai MOKI-VEŽI dėl prekių pristatymo paslaugos kainos? (galimi keli atsakymo variantai)

12. Ar patogus MOKI-VEŽI prekių išdėstymas?

13. Ar visada lengvai randate ieškomos prekės?

14. Ar parduotuvės pasirinkimą lemia jos vieta mieste?

15. Ar prekės reklama turi įtakos Jūsų apsisprendimui pirkti?

16. Ar teko pastebėti MOKI-VEŽI reklamą viešosiose informavimo priemonėse, jei teko tai kur?

17. Kokia, Jūsų nuomone, yra MOKI-VEŽI reklama?

18. Kurioms, Jūsų nuomone, rėmimo priemonėms MOKI-VEŽI turėtų skirti daugiau dėmesio? (galimi keli atsakymo variantai)

19. Ar Jūsų sprendimui pirkti MOKI-VEŽI parduotuvėse turi įtakos šie elementai? (pažymėkite Jums tinkamą variantą)

Taip, turiNe, neturiNegaliu atsakyti
Prekių asortimentas
Kaina
Parduotuvių vieta
Prekių išdėstymas
Rėmimo priemonių taikymas
Personalas

20. Kokiu balu vertinate MOKI-VEŽI marketingo elementus? (pažymėkite Jums tinkamą variantą)

Labai blogai Blogai Nei gerai, nei blogaiGerai PuikiaiNeturiu nuomonės
Prekių ir paslaugų gausa
Kaina
Parduotuvių vieta/ prekių išdėstymas

21. Jūsų pasiūlymai MOKI-VEŽI

22. Jūsų lytis:

23. Jūsų amžius:

24. Jūs esate:

25. Jūsų pajamos, tenkančios vienam šeimos nariui:

26. Jūs esate: