UAB „MIKROVISATA“ INTERNETO PASLAUGŲ VARTOTOJŲ APTARNAVIMO KOKYBĖS GERINIMAS

Atliekamas tyrimas apie paslaugų kokybę UAB "Mikrovisata". Norime Jūsų paprašyti išreikšti savo nuomonę į anketoje pateiktus klausimus. Anketa yra anoniminė ir jos duomenys bus panaudoti tik apibendrinta forma.
UAB „MIKROVISATA“ INTERNETO PASLAUGŲ VARTOTOJŲ APTARNAVIMO KOKYBĖS GERINIMAS
Rezultatai yra prieinami tik autoriui

1.UAB "Mikrovisatos" paslaugomis naudojatės kaip:

2.Kiek laiko naudojatės Mikrovisatos paslaugomis?

3.Kokiomis paslaugomis šiuo metų naudojatės?

4.Kokiais klausimais dažniausiai kreipiatės į klientų aptarnavimo skyrius?

5.Ar ilgai tenka laukti eilėje, kol Jus aptarnauja?

6. Kai kreipėtės į klientų aptarnavimo skyrių telefonu, kaip dažnai susiduriate su pateiktais teiginiais? (Kiekvienas pateiktas teiginys yra įvertintas balais, pasirinkite Jums tinkamiausią. 5- visiškai sutinku; 4- sutinku; 3- neturiu nuomonės; 2-nesutinku; 1- visiškai nesutinku)

54321
Paslaugumo ir mandagumo stoka
Lėtas klientų aptarnavimas
Neišsamiai atsako į kliento klausimus
Pateikia klaidinga informacija, dėl kurios klientas nukenčia finansiškai
Ilgai teko laukti kol sujungs su konsultantų
Profesionalus ir greitas aptarnavimas

7.Kaip Jūs vertinate Mikrovisatos aptarnavimo skyriaus darbą?

8.Ar Jums patogus klientu aptarnavimo skyriaus darbo laikas?

9.Jūsų pasiūlymai gerinant klientų aptarnavimą:

Kita (parašykite)

10.Ar rekomenduotumėte Mikrovisatos paslaugas savo draugams?

11.Jūsų lytis?

12.Jūsų amžius?

13.Jūsų išsilavinimas?